پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار اجتماع‌ دهها هزار نفر از مردم‌ نجف‌ آباد

رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ پس‌ از استقبال‌ پرطراوت‌ مردمي‌، در اجتماع‌ دهها هزار نفر ديگر از مردم‌ نجف‌ آباد حضور يافتند و ضمن‌ پاسخگويي‌ به‌ ابراز احساسات‌ وصف‌ناپذير آنان‌ تأكيد كردند: ملت‌ مسلمان‌ ايران‌ همان‌ ملت‌ دوران‌ انقلاب‌ است‌ و با استقامت‌ در برابر توطئه‌هاي‌ دشمن‌ و عوامل‌ داخلي‌ آن‌ همچنان‌ راه‌ عزت‌ و شرف‌ و افتخار را ادامه‌ خواهد داد.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ با تبريك‌ خجسته‌ ميلاد حضرت‌ حجه‌ابن‌ الحسن‌ العسكري‌ امام‌ زمان‌ (عج‌)، روز نيمه‌ شعبان‌ را روز "اميد و ايمان‌"، و روز مجاهدان‌ پاكباز خواندند و تصريح‌ كردند: نجف‌ آباد شهر علم‌ و ايمان‌ و ايثار و نگاه‌ روشن‌بينانه‌ به‌ مسائل‌ كشور است‌ و مردم‌ عزيز آن‌ به‌ پايداري‌ بر دين‌ خدا و وفاداري‌ به‌ اسلام‌ شهره‌ هستند.
مقام‌ معظم‌ رهبري‌ با تجليل‌ از علماي‌ جليل‌القدر نجف‌ آباد در طول‌ تاريخ‌ و نيز سرداران‌ و شهيدان‌ سرافراز اين‌ شهر تأكيد كردند: اگر پايه‌هاي‌ مستحكم‌ هويت‌ و شخصيت‌ تاريخي‌ هر شهر و كشور به‌ نسل‌ جوان‌ منتقل‌ شود آن‌ شهر و آن‌ كشور در مقابل‌ هر توطئه‌اي‌ آسيب‌ناپذير خواهد ماند.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ تلاش‌ دشمن‌ را براي‌ كمرنگ‌ كردن‌ هويت‌ ديني‌ و پايبندي‌ اعتقادي‌ ملت‌ ايران‌ خاطرنشان‌ كردند و افزودند: دشمن‌ و عوامل‌ داخلي‌ آن‌ سعي‌ مي‌كنند با به‌ فراموشي‌ سپردن‌ مفاخر انقلابي‌ و مظاهر ايثار و مجاهدت‌ و شهادت‌ و زير سؤال‌ بردن‌ اراده‌ قاطع‌ و مصمم‌ امام‌، مردم‌ را نسبت‌ به‌ گذشته‌ پرافتخار خود دچار غفلت‌ سازد و ايستادگي‌ آنان‌ را تضعيف‌ كند اما ملت‌ ايران‌ حاضر نيست‌ پل‌ ورود دشمنان‌ و سلطه‌ دوباره‌ آنان‌ بر ايران‌ شود.
رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ يادآوري‌ كردند: يك‌ روز يك‌ فردي‌ كه‌ غافلانه‌ و خائنانه‌ به‌ بلندگوي‌ تبليغاتي‌ دشمنان‌ ملت‌ ايران‌ تبديل‌ شده‌ بود اعلام‌ كرد انقلاب‌ تمام‌ شده‌ است‌ اما همان‌ روز هوشياران‌ ملت‌ گفتند كه‌ اين‌ تنها يك‌ خواب‌ است‌ و انقلاب‌ اسلامي‌ ملت‌ ايران‌ تمام‌ شدني‌ نيست‌.
ايشان‌ استقامت‌ و پايداري‌ مستمر را رمز دستيابي‌ به‌ اهداف‌ و راز تحقق‌ آرمانهاي‌ هر ملت‌ برشمردند و خاطرنشان‌ كردند: استكبار آمريكا و ديگر مستكبران‌ جهان‌ كه‌ از حركت‌ ملت‌ ايران‌ بشدت‌ ضربه‌ خورده‌اند درصددند با محاصره‌ "تبليغاتي‌ و فرهنگي‌" و تحقير شعارها و آرمانهاي‌ مردم‌، ناكاميهاي‌ خود را جبران‌ كنند.
مقام‌ معظم‌ رهبري‌ با اشاره‌ به‌ حملات‌ شديد دشمن‌ به‌ مظاهر مقاومت‌ ملت‌ ايران‌ افزودند: متأسفانه‌ در داخل‌ هم‌ برخي‌ها با سهل‌انگاري‌، دل‌ سپردن‌ به‌ دنيا، حسادت‌ و كينه‌ و يا ايجاد اختلافات‌ بي‌حاصل‌ به‌ اهداف‌ دشمن‌ كمك‌ مي‌كنند و ملت‌ ايران‌ بايد ضمن‌ هوشياري‌ كامل‌ در برابر دشمنان‌ خارجي‌، از دشمنان‌ دروني‌ هم‌ غافل‌ نماند.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ دلهاي‌ پاك‌ و "صفا و خلوص‌" جوانان‌ كشور را از بزرگترين‌ نعمتهاي‌ خداوند خواندند و افزودند: عده‌اي‌ اين‌ صفا را ملعبه‌ قرار داده‌اند و همراه‌ با دشمن‌ با شايعه‌سازي‌، دروغ‌ پراكني‌، بزرگنمايي‌ نقاط ضعف‌ و تحريف‌ حقايق‌ انقلاب‌ تلاش‌ مي‌كنند نسل‌ جوان‌ كشور را نسبت‌ به‌ تاريخ‌ پرحماسه‌ انقلاب‌ و دوران‌ دفاع‌ مقدس‌ دچارترديد سازند كه‌ اين‌ جفا به‌ اسلام‌ و انقلاب‌ و مردم‌ است‌.
رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ اميدواري‌ دشمن‌ را براي‌ تحقق‌ اهداف‌ خود در ايران‌، خوابي‌ آشفته‌ و پريشان‌ خواندند و تصريح‌ كردند: ملت‌ ايران‌ همان‌ ملت‌ سال‌ 57 و ملت‌ دوران‌ جنگ‌ است‌ كه‌ بارها و بارها آمريكا و متحدانش‌ و عوامل‌ داخلي‌ آنان‌ را با شجاعت‌ و ايثار و قاطعيت‌ مأيوس‌ كرده‌ است‌ و اين‌ بار نيز به‌ ياري‌ خداوند فشارها و بدگوييها و مزاحمتها نخواهد توانست‌ اين‌ ملت‌ را از ادامه‌ راه‌ خدا و راه‌ عزت‌ و شرف‌ و سرافرازي‌ باز دارد.
مقام‌ معظم‌ رهبري‌ با تأكيد مجدد بر لزوم‌ پرهيز مسؤولان‌ از اختلاف‌ و دو دستگي‌ به‌ تلاشهاي‌ مسؤولان‌ براي‌ حل‌ مشكلات‌ كشور اشاره‌ كردند و افزودند: مطالب‌ مطرح‌ شده‌ در مورد لزوم‌ حل‌ مشكل‌ بيكاري‌ جوانان‌ و مبارزه‌ پيگير با مفاسد مالي‌ و اقتصادي‌، بسيار جدي‌ است‌ و به‌ فضل‌ پروردگار مبارزه‌ با فساد تا جاييكه‌ آثار آن‌ چشم‌ ملت‌ را روشن‌ كند ادامه‌ خواهد يافت‌.
ايشان‌ همچنين‌ لزوم‌ حل‌ مشكلات‌ استان‌ اصفهان‌ و شهر نجف‌آباد را يادآوري‌ كردند و افزودند: اميدواريم‌ مردم‌ اين‌ منطقه‌ آثار تصميمات‌ مسؤولان‌ مختلف‌ را براي‌ حل‌ اين‌ مشكلات‌، هرچه‌ سريعتر مشاهده‌ كنند.
در اين‌ ديدار پيش‌ از سخنان‌ مقام‌ معظم‌ رهبري‌ حجه‌الاسلام‌ حسناتي‌ امام‌ جمعه‌ نجف‌ آباد ضمن‌ خير مقدم‌ به‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ بر پيوند جاودانه‌ مردم‌ مؤمن‌، شهيد پرور و هوشيار اين‌ شهر با آرمانهاي‌ اسلام‌ و انقلاب‌ تأكيد كرد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /