پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار وزير كشور و استانداران سراسر كشور

حضرت آيت الله خامنه‎اي رهبر معظم انقلاب اسلامي امروز در ديدار وزير كشور و استانداران سراسر كشور، تمامي مسؤولان نظام را به حضور در ميان مردم و درك مشكلات آن توصيه كردند و افزوند لازمه حل مسائل و مشكلات جامعه اين است كه مسؤولان كشور از نزديك مشكلات زندگي اين ملت نجيب و مؤمن را احساس كنند.
ايشان با تشكر از زحمات استانداران ، آنان را نماد نظام در افكار عمومي مردم مناطق مختلف كشور خواندند و خاطر نشان كردند مردم صفات و عملكرد استانداران را به كل نظام تعميم مي^‎دهند و اين مسئله مسؤوليت خطير و مهم استنانداران را سنگين‎تر مي سازد.
مقام معظم رهبري با تأكيد بر لزوم تلاش بيشتر براي حل مشكل بيكاري افزودند: ايجاد استغال وظيفه همه اجزاء دولت است و منحصر به برخي دستگاهها نمي‎شود. ايشان شورايعالي اشتغال را ستاد برنامه‎ريزي براي مقابله با معضل بيكاري برشمردند و افزودند مشكل بيكاري قابل حل است و براي اينكار شوراي عالي اشتغال بايد با تحرك بيشتر، برنامة همه وزارتخانه‎ها و دستگاهها را براي ايجاد اشتغال مشخص كند و ادارت مختلف استانها با هماهنگي استانداران اين برنامه را به اجرا در آوردند.
در ابتداي اين ديدار آقاي موسوي لاري وزير كشور، ملاقات با مقام معظم رهبري را فرصت ارزشمندي براي بيان ديدگاهها استانداران خواند و سپس تعدادي از استانداران به بيان مطالب مختلف و مشكلات استانها پرداختند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /