پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار جمعي‌ از خانواده‌هاي‌ سرداران‌ و اميران‌ شهيد ارتش‌، سپاه‌ و نيروي‌ انتظامي

جمعي‌ از خانواده‌هاي‌ سرداران‌ و اميران‌ شهيد ارتش‌ جمهوري‌ اسلامي‌، سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامي‌ و نيروي‌ انتظامي‌ در فضايي‌ آكنده‌ از مهر و محبت‌ و معنويت‌ با حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ ديدار كردند.
در اين‌ ديدار دو ساعته‌ مقام‌ معظم‌ رهبري‌ ضمن‌ ابراز محبت‌ به‌ خانواده‌هاي‌ شهدا، از وضعيت‌ زندگي‌ همسران‌، پدران‌ ومادران‌ و وضعيت‌ تحصيل‌ فرزندان‌ اين‌ شهدا جويا شدند و ضمن‌ قدرداني‌ از صبر و استقامت‌ اين‌ خانواده‌ها، براي‌ موفقيت‌آنان‌ در عرصه‌هاي‌ مختلف‌ و علو درجات‌ شهد ايشان‌ دعا كردند.
خانواده‌هاي‌ هشتاد سردار و امير شهيد ارتش‌، سپاه‌ و نيروي‌ انتظامي‌ نيز در حالي‌ كه‌ بشدت‌ تحت‌ تأثير فضاي‌ معنوي‌ اين‌ ديدار قرار گرفته‌ بودند، ضمن‌ ابراز احساسات‌ خالصانه‌ و گرم‌، بر ادامه‌ راه‌ شهيدان‌ و حراست‌ از ميراث‌ شهدا تأكيد كردند.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ در جمع‌ خانواده‌هاي‌ شهدا در سخنان‌ كوتاهي‌ با اشاره‌ به‌ ايثار و فداكاري‌ شهدا براي‌ دستيابي‌ كشور و ملت‌ ايران‌ و همچنين‌ جامعه‌ بشري‌ به‌ هدفهاي‌ بسيار بزرگ‌ و با ارزش‌ اسلام‌ تأكيد كردند: مهمترين‌ وظيفه‌ خانواده‌هاي‌ شهدا پاسداري‌ از شان‌ بلند مرتبه‌ شهيد است‌.
ايشان‌ حركت‌ عظيم‌ ملت‌ ايران‌ و موفقيت‌ اين‌ ملت‌ در بر افراشتن‌ پرچم‌ اسلام‌ را در جهان‌ ويژگي‌ و امتيازي‌ خاص‌ برشمردند و خاطرنشان‌ كردند: بر همين‌ اساس‌ شهداي‌ انقلاب‌ اسلامي‌ و دفاع‌ مقدس‌ داراي‌ ارزش‌ و جايگاه‌ بسيار والايي‌ هستند.
مقام‌ معظم‌ رهبري‌ با تأكيد بر اين‌ كه‌ اثر خون‌ شهدا هيچگاه‌ از بين‌ نخواهد رفت‌، تصريح‌ كردند: عزت‌ و سربلندي‌ و استقلال‌ ايران‌ اسلامي‌ مرهون‌ خونهاي‌ شهدا و اراده‌ مستحكم‌ امام‌ بزرگوار است‌.
در پايان‌ اين‌ ديدار، نماز مغرب‌ و عشاء به‌ امامت‌ حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ اقامه‌ شد حاضران‌ به‌ همراه‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ روزه‌ خود را افطار كردند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /