پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار جمعي‌ از خانواده‌هاي‌ شهدا و ايثارگران‌ و تعدادي‌ از كارگران‌ شهرستان‌ ساوه‌

حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ عصر امروز در ديدار جمعي‌ از خانواده‌هاي‌ شهدا و ايثارگران‌ و همچنين‌ تعدادي‌ از كارگران‌ شهرستان‌ ساوه‌، خانواده‌هاي‌ شهدا، جانبازان‌، آزادگان‌ و ايثارگران‌ را بهترين‌ سرمايه‌هاي‌ كشور برشمردند و تأكيد كردند: در هر برنامه‌اي‌، سرلوحه‌ فكر، انديشه‌ و دستورالعمل‌ اجرا و برنامه‌ريزي‌ دولت‌، مجلس‌، دستگاه‌ قضايي‌ و همه‌ مسؤولان‌ بايد گراميداشت‌ اين‌ سرمايه‌هاي‌ عظيم‌ باشد.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ با اشاره‌ به‌ ايثار و فداكاري‌ رزمندگان‌ اسلام‌ در دوران‌ دفاع‌ مقدس‌ افزودند: مخلص‌ترين‌، هوشمندترين‌ و بهترين‌ عناصر نسل‌ جوان‌ كشور، آن‌ جواناني‌ هستند كه‌ به‌ هنگام‌ نياز كشور به‌ فداكاري‌، در خط مقدم‌ ايثارگري‌ قرار گرفتند.
ايشان‌ ايثارگري‌ و فداكاري‌ ايثارگران‌ و خانواده‌هاي‌ شهدا را ذخيره‌اي‌ معنوي‌ براي‌ آنان‌ و جامعه‌ دانستند و با تأكيد بر لزوم‌ مراقبت‌ از اين‌ ذخيره‌ معنوي‌ خاطرنشان‌ كردند: ياد و نام‌ اسلام‌ و محبت‌ به‌ خاندان‌ پيامبر(عليهم‌ السلام‌) بود كه‌ چنين‌ صحنه‌هاي‌ باشكوهي‌ را در دوران‌ دفاع‌ مقدس‌ آفريد.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ تصريح‌ كردند: در طول‌ تاريخ‌ جز برهه‌اي‌ از صدر اسلام‌، هيچ‌ مجموعه‌اي‌ را نمي‌توان‌ يافت‌ كه‌ به‌ عظمت‌ و شكوه‌ خانواده‌هاي‌ شهدا در دوران‌ انقلاب‌ اسلامي‌ باشد.
ايشان‌ در بخش‌ ديگري‌ از سخنان‌ خود با قدرداني‌ از زحمات‌ كارگران‌ در عرصه‌ كار و تلاش‌، آنان‌ را به‌ كسب‌ مهارتهاي‌ لازم‌ و آگاهي‌ در كار، وجدان‌ كاري‌ بيش‌ از پيش‌ و انجام‌ درست‌ كارها توصيه‌ فرمودند.
در اين‌ ديدار پيش‌ از سخنان‌ مقام‌ معظم‌ رهبري‌، فرزند يكي‌ از شهداي‌ شهرستان‌ ساوه‌، متن‌ زيبايي‌ را در وصف‌ شهدا قرائت‌ كرد و خواستار ديدار با رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ شد كه‌ حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ وي‌ را مورد محبت‌ قرار دادند.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ همچنين‌ امروز با حضور در مرقد حضرت‌ اشموئيل‌ يكي‌ از پيامبران‌ الهي‌، كه‌ در نزديكي‌ ساوه‌ قرار دارد، مرقد مطهر اين‌ پيامبر را كه‌ از نوادگان‌ حضرت‌ ابراهيم‌ (ع‌) است‌، زيارت‌ كردند.
خاطرنشان‌ مي‌شود، رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ در پايان‌ سفر پنج‌ روزه‌ خود به‌ استان‌ مركزي‌ امشب‌ به‌ تهران‌ بازگشتند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /