پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار افتخار آفرينان‌ جانباز و معلول‌ شركت‌كننده‌ در مسابقات‌ پارالمپيك‌ سيدني‌

حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ عصر امروز افتخار آفرينان‌ كاروان‌ ورزشي‌ جانبازان‌ و معلولان‌ شركت‌كننده‌ در مسابقات‌ پارالمپيك‌ سيدني‌ را به‌ حضور پذيرفتند و از اين‌ افتخارآفرينان‌ تجليل‌ كردند.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ در اين‌ ديدار در سخناني‌ ضمن‌ قدرداني‌ از زحمات‌ و موفقيتهاي‌ اعضاي‌ اين‌ كاروان‌ ورزشي‌، تأكيد كردند: عامل‌ اصلي‌ موفقيتهاي‌ چشمگير و افتخارات‌ ورزشكاران‌ جانباز و معلول‌ در ميدانهاي‌ ورزشي‌، با وجود نقص‌ جسماني‌، وجود غيرت‌ ديني‌ و انقلابي‌ در كنار آمادگيهاي‌ ديگر است‌.
مقام‌ معظم‌ رهبري‌، عزم‌ و اراده‌ ناشي‌ از ايمان‌ ديني‌ و انقلابي‌ را ركن‌ اساسي‌ موفقيتها در عرصه‌هاي‌ مختلف‌ جامعه‌ دانستند و افزودند: جانبازان‌ ورزشكار با پيروزيهاي‌ درخشان‌ خود در ميدانهاي‌ ورزشي‌، همانند افتخارآفرينيهاي‌ دوران‌ دفاع‌ مقدس‌، بار ديگر نقش‌ ارزشها و پايبندي‌ به‌ آنها را در كسب‌ موفقيتها به‌ اثبات‌ رساندند.
ايشان‌ اعتقاد به‌ ارزشها و عزم‌ ناشي‌ از ايمان‌ ديني‌ و انقلابي‌ را روح‌ و اساس‌ تمام‌ امور بشر برشمردند و تصريح‌ كردند: مسؤولان‌ ورزشي‌ كشور بايد گسترش‌ اين‌ روحيه‌ را در تمام‌ بخشهاي‌ ورزشي‌ و مسؤولان‌ آنها مورد توجه‌ جدي‌ قرار دهند.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ همچنين‌ بر لزوم‌ توجه‌ بيش‌ از پيش‌ به‌ مسايل‌ ورزشي‌ جانبازان‌ تأكيد كردند.
پيش‌ از سخنان‌ مقام‌ معظم‌ رهبري‌، آقاي‌ خسروي‌ وفا رئيس‌ فدراسيون‌ ورزشهاي‌ جانبازان‌ و معلولين‌، گزارشي‌ از پيروزيهاي‌ كاروان‌ ورزشي‌ ذوالفقار در مسابقات‌ پارالمپيك‌ سيدني‌ بيان‌ كرد.
همچنين‌ در اين‌ ديدار جانبازان‌ و معلولان‌ عضو كاروان‌ ورزشي‌ ذوالفقار هداياي‌ خود را از دست‌ مقام‌ معظم‌ رهبري‌ دريافت‌ كردند.
در ابتداي‌ اين‌ ديدار، جانبازان‌ و معلولان‌ عضو كاروان‌ ورزشي‌ نماز مغرب‌ و عشاء را به‌ امامت‌ حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ اقامه‌ كردند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /