پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار رئيس‌ سازمان‌ مديريت‌ و برنامه‌ريزي‌

حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌، امروز در ديدار رئيس‌ سازمان‌ مديريت‌ و برنامه‌ريزي‌، با تأكيد بر اهميت‌ و جايگاه‌ اين‌ سازمان‌ در نظام‌ "مديريتي‌، برنامه‌ريزي‌ و نظارتي‌" كشور، افزودند: سازمان‌ مديريت‌ و برنامه‌ريزي‌، دستگاهي‌ صرفا اقتصادي‌ نيست‌ و بايد با ديدي‌ فراتر، نيازمنديهاي‌ سه‌ قوه‌ و تمامي‌ دستگاههاي‌ كشوري‌ و لشكري‌ را مورد توجه‌ قرار دهد و متناسب‌ با نيازهاي‌ اقتصادي‌ ـ فرهنگي‌، سياسي‌ و امنيتي‌ كشور، براي‌ حل‌ مشكلات‌ موجود، برنامه‌ريزي‌ و فعاليت‌ كند.
مقام‌ معظم‌ رهبري‌ با اشاره‌ به‌ حساسيت‌ مسايل‌ فرهنگي‌ خاطرنشان‌ كردند: همانگونه‌ كه‌ براي‌ تنظيم‌ و افزايش‌ شاخصهاي‌ اقتصادي‌، برنامه‌ريزي‌ مي‌شود، بايد در مورد مسايل‌ فرهنگي‌ هم‌، حساسيت‌ وجود داشته‌ باشد.
ايشان‌ با اشاره‌ به‌ نقش‌ كارشناسان‌ متدين‌ و متعهد به‌ اسلام‌ و مباني‌ انقلاب‌ در ارايه‌ طرحها و برنامه‌هاي‌ مفيد و مورد نياز سازمان‌ مديريت‌ و برنامه‌ريزي‌، خواستار صرفه‌جويي‌ و پرهيز از اسراف‌ در تمامي‌ دستگاهها شدند.
در اين‌ ديدار، آقاي‌ عارف‌ رئيس‌ سازمان‌ مديريت‌ و برنامه‌ريزي‌، گزارشي‌ از برنامه‌هاي‌ در دست‌ تدوين‌ اين‌ سازمان‌ در زمينه‌هاي‌ ايجاد اشتغال‌، رسيدگي‌ به‌ امور محرومين‌ و مسايل‌ معيشتي‌ كارمندان‌ و اصلاح‌ ساختار كلي‌ دولت‌ بيان‌ كرد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /