پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار قشرهاى مختلف مردم

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى امروز در ديدار قشرهاى مختلف مردم، با قدردانى از حضور پرشور ملت رشيد ايران در انتخابات 29 بهمن، آن را بيعت بزرگ مردمى با نظام اسلامى دانستند و همه مسئولين را به پاسخگويى عملى به اين حركت عظيم مردم فراخواندند.
مقام معظم رهبرى حضور گسترده مردم در انتخابات اخير را موجب خوشحالى دوستداران انقلاب و سراسيمگى دشمنان نظام اسلامى دانستند و افزودند: مردم با اين حضور خود نشان دادند كه به نظام اسلامى و قانون اساسى كه تبلور ارزشهاى اسلامى است ، وفادارند و پاسدار خون شهيدان هستند.
حضرت آيت الله خامنه اى با تأكيد بر اين كه مردم نيز بايد شكرگزار تثبيت و استحكام نظام اسلامى باشند، فرمودند: تمام افرادى كه بر اساس وظيفه و براى تثبيت نظام اسلامى به پاى صندوقهاى رأى رفتند و به افراد مورد نظر خود رأى دادند و همه كسانى كه زمينه برگزارى اين انتخابات و حضور پرشور مردم را فراهم كردند، نزد خداوند مأجور مى باشند.
ايشان برگزارى انتخابات را در امنيت و آرامشِ كامل نعمتى بزرگ و امنيت كشور و ملت را خارى در چشم دشمنان برشمردند و تأكيد كردند: يكى از اهداف دشمنان و استكبار جهانى ايجاد ناامنى در اين كشور است و اظهارات اخير يك مقام نظامى آمريكا نيز نشان دهنده نقشه آنان براى ايجاد بحران و ناامنى است؛ لذا همه مردم و مسئولين بايد هوشيار و مراقب باشند.
مقام معظم رهبرى با تأكيد بر اين كه دشمنان به آرزوى خود براى ايجاد ناامنى و تشنج به منظور نفوذ در اركان نظام اسلامى نخواهند رسيد، تصريح كردند: دشمنان بدانند اين ملت و مسئولين در مقابل بحران سازى و ايجاد آشوب ساكت نخواهند نشست و نظام اسلامى براى پاسدارى از امنيت مردم و جوانان با قدرت عمل خواهد كرد.
حضرت آيت الله خامنه اى مسئولين نظام را به پاسخگويى عملى به حضور گسترده مردم در انتخابات فراخواندند و با اشاره به اين كه مسايل زندگى و معيشتى و دين و ارزشهاى دينى در اولويت اساسى مردم است، افزودند: بايد بحثهاى سياسىِ تشنج آور كه تحت عناوين جعلى صورت مى گيرد، رها شود و به كارهاى اساسى و رفع مشكلات مردم بويژه مشكلات اقتصادى مورد توجه قرار گيرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامى ريشه گرفتاريها را در غفلتها، كوتاهيها و احياناً بد عمل كردنها و سوء استفاده دشمنان از اين زمينه ها براى ايجاد اختلاف و دودستگى دانستند و تأكيد كردند: وظيفه الهى كسانى كه در هدايت و ارائه راه درست به مردم نقش دارند، پاسخگويى صميمى به اين انتخابات و حضور مردم است و اگر مسئولين همانند مردم يكپارچه باشند و به دور از غوغاها به تلاش براى حل مشكلات مردم بپردازند نتايج خوبى نصيب كشور و ملت خواهد شد.
مقام معظم رهبرى آحاد مردم بويژه جوانان را پايبند به دين و متدين دانستند و خاطر نشان كردند: رژيم گذشته پنجاه سال براى دين زدايى از اين كشور تلاش كرد، اما مردم سر انجام با نام دين و تحت رهبرى يك مرجع دينى قيام كردند و پرچم عزت اسلام را در اين كشور برافراشتند.
ايشان فرمودند: مسئولين دولتى، نمايندگان و منتخبين مردم بدانند كه اگر كسى براثر اشتباه و يا تحت تأثير تبليغات واهى بيگانگان خواستِ مردم را نادرست متوجه شود و بر خلاف عقايد و خواستهاى مردم سخن بگويد، مردم او را طرد خواهند كرد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /