پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار خانواده‏هاى معظم شهيدان و نيز جانبازان، آزادگان و ايثارگران شهر تربت جام

حضرت آيت ا... خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى، عصر امروز در جمع خانواده هاى معظم شهيدان و نيز جانبازان، آزادگان و ايثارگران شهرستان تربت جام حضور يافتند و ضمن سخنانى، از شهادت و فداكارى در راه آرمانهاى اسلامى به عنوان برجسته ترين فضيلت دينى ياد كردند.
مقام معظم رهبرى در اين ديدار كه با ابراز احساسات وصف ناپذير حاضرين توأم بود، دستاوردهاى خون شهيدان را برشمردند و افزودند: عزت و عظمت امروز ملت ايران، بر افراشته بودن پرچم اسلام در ايران، اتحاد ملى بر محور قرآن كريم و احكام مقدس اسلام، روشن بودن آفاق آينده نظام اسلامى، توفيق دولتمردان در خدمت به مردم و نيز امكان پيمودن راه آينده با گامهاى استوار به بركت خون شهيدان و همت و ايثارگرى جوانان اين كشور، ممكن شده است.
حضرت آيت ا... خامنه اى، اسلام را عامل نجات ملت ايران از ظلم و جور رژيم ستمشاهى دانستند و فرمودند: اسلام، آحاد ملت را بيدار و آگاه كرد و اكنون اين ملت، اراده كرده است به بركت اسلام، سرنوشت سرزمين پهناور و غنى خود را تعيين كند و با همين اراده مهم، نظام سعادتمند و عزت بخش اسلامى را در اين كشور، مورد حمايت و حراست قرار خواهد داد.
مقام معظم رهبرى، اسلامى بودن دولتهاى طاغوتى و سرسپرده آمريكا را ادعايى بى اساس دانستند و فرمودند: كشورهايى كه سرنوشت، نفت و ثروت مردم، اداره امور جامعه و نيز فرهنگ ملى آنها در دست آمريكاييهاست و سران اين كشورها رفتار فرعونى دارند و ميان دولتمردان و مردم هيچ ارتباط متقابلى وجود ندارد، چگونه مى توانند خود را اسلامى بنامند. كشورهايى كه اراده مردم در قانونگذارى، انتخاب مجريان و موضعگيريهاى سياسى آنها دخالت ندارد و گوش به فرمان اسرائيل و آمريكا عمل مى كنند، نه تنها باطن اسلامى ندارند، بلكه باطنشان شيطانى، طاغوتى و آمريكايى است.
رهبر معظم انقلاب اسلامى با تأكيد بر نقش تعيين كننده اسلام در ايجاد پيوند مستحكم ميان مردم و مسئولين فرمودند: اسلام خواهان عزت، سربلندى و بهره مندى مؤمنين و حاكميت روح برادرى و صميميت در روابط اجتماعى است و اين دستاورد بزرگ را انقلاب اسلامى براى ملت ايران به ارمغان آورده است.
حضرت آيت ا... خامنه اى از رهبرى انقلاب به عنوان خدمتگزار مردم ياد كردند و افزودند: ملت ايران به بركت اسلام داراى روابط و پيوندهاى مستحكم عاطفى با مسؤولان كشور است و در هيچ نقطه اى از جهان نمى توان مردمى را يافت كه مانند مردم تربت جام و ساير نقاط ايران تا اين حد به خدمتگزاران خود محبت، صميميت، عشق و احترام ابراز كنند، بنا بر اين روابط متقابل و پيوند ميان مردم و مسؤولان در دنيا كاملاً بى نظير است.
رهبر معظم انقلاب اسلامى تلاش برخى از روشنفكر نمايان و قلم بدستان را براى محو كردن ياد شهدا و ايثارگران از خاطره ملت ايران تقبيح كردند و در پايان سخنانشان فرمودند: از ياد بردن شهدا و شجاعت و شهامت ايثارگران بر خلاف سعادت و مصالح ملتى است كه قصد دارد آرمانهاى بزرگ را دنبال كند.
شادابى انقلاب به محفوظ ماندن عزت و احترام شهيدان و خانواده هاى معظم آنان است و بر همين اساس ياد شهيدان هميشه بايد زنده بماند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /