پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پيام در پى فساد و تخريب دو روز گذشته جمعى از اشرار

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى، در پى فساد و تخريب دو روز گذشته جمعى از اشرار، خطاب به ملت رشيد و مسلمان ايران، پيامى صادر فرمودند، متن پيام بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
ملت رشيد و غيور ايران
مردم عزيز تهران
دو روز است كه جمعى از اشرار با كمك و همراهىِ برخى از گروهكهاى سياسىِ ورشكسته و با تشويق و پشتيبانى دشمنان خارجى در سطح تهران، به فساد و تخريب اموال، و ارعاب و عربده جويى پرداخته و موجب سلب امنيت و آسايش مردم شده اند.
دشمنان زبون و حقير اسلام و انقلاب گمان كرده اند انقلاب و مردم مؤمن و انقلابى به آنان اجازه خواهند داد كه با فتنه انگيزى خود، راه سلطه ى آمريكاى جنايتكار را بر ميهن عزيز ما هموار كنند. گروهكهاى وابسته و معاند، طبق تحليل اربابان و معلمان خود، گمان كرده اند مردم ايران از اسلام و انقلاب، دست برداشته اند، و به خيال باطل خود مى خواهند از انقلاب اسلامى انتقام بگيرند؛ ولى غافل از اين كه ملت مؤمن و شجاع و هوشيار به آنان و اربابان و پشتيبانان آنان اجازه ى ادامه ى شرارت را نخواهند داد و نظامِ مقتدر اسلامى، آنان را به شدت منكوب خواهد كرد.
به مسؤولان در دولت و بخصوص مسؤولان امنيت عمومى تأكيد شده است كه با درايت و قدرت، عناصر مفسد و محارب را بر جاى خود بنشانند و بى شك كسانى كه چشم به فتنه انگيزيهاى اين روسياهان دوخته اند، مأيوس خواهند شد. ملت بزرگ ايران مخصوصاً جوانان عزيز بايد در كمال هوشيارى مراقب حركات دشمن باشند و به طور كامل با مأموران، همكارى كنند و عرصه را بر عناصر مزدور و خودفروخته ى دشمن، تنگ نمايند. و بخصوص فرزندان بسيجى ام بايد آمادگيهاى لازم را در خود حفظ كنند و با حضور خود در هر صحنه يى كه حضور آنان در آن لازم است، دشمنان زبون را مرعوب و منكوب سازند.
تأييد اسلام و مسلمين را از خداوند متعال مسألت مى كنم.
سيد على خامنه اى
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /