پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار آقاى حسن عبدالله الترابى رئيس مجلس سودان

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى امروز در ديدار آقاى حسن عبدالله الترابى رئيس مجلس سودان، مهمترين وجه مشترك روابط ايران و سودان را حكومت اسلامى و تلاش براى گسترش شريعت اسلامى بيان و تأكيد كردند: تمام دشمنيهاى استكبار با دو كشور ايران و سودان، به دليل عمل به اسلام است.
مقام معظم رهبرى با تأكيد بر اين كه كوتاه آمدن و جلب رضايت مقطعى استكبار، باعث رفع اين دشمنيها نخواهد شد، تصريح كردند: استكبار به كمتر از سلطه راضى نيست و جمهورى اسلامى ايران هيچگاه آن را نخواهد پذيرفت و در مقابل استكبار به هيچ وجه انعطاف نشان نخواهد داد. حضرت آيت الله خامنه اى، امكان تحقق حاكميت اسلام و مخالفت با اهداف استكبارى را دو ويژگى حاكميت اسلام برشمردند و افزودند: ما به اسلام افتخار مى كنيم و تمام تلاش ما اين است كه حاكميت حقيقى اسلام را تحقق بخشيم. رهبر معظم انقلاب اسلامى با تأكيد بر اين كه جمهورى اسلامى ايران در روابط خود با كشورهاى مختلف، مصالح و منافع دوجانبه را مد نظر دارد و در مقابل انگيزه هاى استكبارى خواهد ايستاد، خاطر نشان كردند: جمهورى اسلامى ايران هيچگاه در مقابل غرب در مقام توجيه مواضع و اصول اسلامى خود بر نخواهد آمد، بلكه غربيها بايد مواضع غلط خود را اصلاح كنند.
در اين ديدار پيش از سخنان مقام معظم رهبرى، آقاى حسن الترابى رئيس مجلس سودان ضمن ارائه گزارشى از وضعيت كشور خود، به توطئه هاى مختلف دشمنان اسلام اشاره كرد و ضرورت اتحاد بيش از پيش كشورهاى اسلامى را مورد تأكيد قرار داد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /