پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار آقاى نبيه برى رئيس مجلس لبنان

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى امروز در ديدار آقاى نبيه برى رئيس مجلس لبنان، مقاومت اسلامى لبنان را مايه افتخار دنياى اسلام دانستند و با اشاره به كلام امام خمينى(ره) مبنى بر اين كه اسرائيل يك غده سرطانى است، تأكيد كردند: تنها راه ريشه كن كردن اين غده سرطانى خطرناك، مقاومت و مبارزه است.
ولى امر مسلمين جهان با تأكيد بر اين كه شعله مقاومت در لبنان نبايد فروكش كند، تصريح كردند: آن كسانى كه توانستند رژيم صهيونيستى را وادار به شكست كنند، فرزندان قهرمان مقاومت اسلامى لبنان هستند و جمهورى اسلامى ايران حمايت از مقاومت لبنان را وظيفه خود مى داند.
مقام معظم رهبرى با ابراز خرسندى از تفاهم و هماهنگى بسيار خوب ميان گروههاى اسلامى لبنان بويژه شيعيان، لزوم هوشيارى بيش از پيش در مقابل توطئه دشمنان براى ايجاد اختلاف در صفوف مقاومت را خاطرنشان كردند و افزودند: بايد مراقب بود تا دشمنان به انحاء مختلف از جمله تحت شعار از سرگيرى مذاكرات خاورميانه مقاومت لبنان را تضعيف نكنند.
حضرت آيت الله خامنه اى هم چنين با اشاره به برگزارى موفقيت آميز اجلاس اتحاديه مجالس اسلامى و جنجال تبليغاتى دشمنان براى كم اهميت جلوه دادن اين اتحاديه، خاطرنشان كردند: اتحاديه مجالس كشورهاى اسلامى بايد با همت كشورهاى عضو، هر چه بيشتر فعال و تأثيرگذار در دنياى اسلام باشد.
در اين ديدار پيش از سخنان مقام معظم رهبرى، آقاى نبيه برى رئيس مجلس لبنان ضمن تبريك برگزارى موفقيت آميز اجلاس اتحاديه مجالس اسلامى و تقدير از حمايتهاى جمهورى اسلامى ايران از مردم و مقاومت لبنان، گزارشى از آخرين وضعيت و تحولات لبنان ارائه كرد و گفت: وحدت و هماهنگى موجود ميان دولت، مردم و مقاومت لبنان بيش از هر زمان ديگر است و فرزندان مقاومت لبنان مصمم به ادامه مبارزه با نظاميان صهيونيست و اخراج اشغالگران از سرزمين خود هستند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /