پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

حضور در مراسم تجليل از شهيد والا مقام صياد شيرازى

حضرت آيت الله خامنه اى، رهبر معظم انقلاب اسلامى و فرمانده معظم كل قوا، به نشانه تجليل از امير سرافراز اسلام و انقلاب و ميهن، شهيد والا مقام صياد شيرازى، لوح سپهبدى آن سردار فداكار و پراخلاص را به فرزند ايشان اعطا كردند.
در اين مراسم، همچنين دريادار شمخانى وزير دفاع و پشتيبانى نيروهاى مسلح با دريافت درجه سرلشكرى، به مرتبه دريابانى ارتقاء يافت و سردار سرتيپ غلامعلى رشيد، معاونت اطلاعات و عمليات ستاد كل نيروهاى مسلح نيز به دريافت درجه سرلشكرى از دست فرمانده معظم كل قوا مفتخر شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامى در اين مراسم با تجليل از اخلاص، صفا و فداكارى سپهبد شهيد صياد شيرازى تأكيد كردند: اين شهيد سعيد، تمامى سالهاى بعد از انقلاب را در خدمت به اسلام سپرى كرد و براستى هيچ پاداشى جز شهادت نمى توانست اينهمه ايثار و مجاهدت را جبران كند.
مقام معظم رهبرى، حضور گسترده و پرشور مردم را در مراسم تشييع پيكر مطهر سپهبد صياد شيرازى، تجلى قدردانى پروردگار از اين شهيد معظم خواندند و افزودند: آنچه آن جمعيت عظيم را در سوگ اين سردار اسلام به خيابانها كشاند، اخلاص آن بزرگوار بود.
فرمانده كل قوا همچنين با قدردانى از تلاشها و فعاليتهاى نيروهاى مسلح تصريح كردند: نيروهاى مسلح جمهورى اسلامى ايران، ارتش و سپاه امام زمانند و خدمت در آنها، موجب افتخار و سربلندى است.
رهبر معظم انقلاب اسلامى با اشاره به لزوم تداوم جدى، پيگير، دلسوزانه و خستگى ناپذير فعاليتهاى نيروهاى مسلح خاطرنشان كردند: پاداش كار و تلاش مخلصانه، رضايت پروردگار است و بى شك خداوند مهربان، اين فعاليتهاى دلسوزانه را در نظر خواهد داشت.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /