پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار نماينده ولى‏فقيه در نهضت سوادآموزى و شوراى مركزى اين نهاد

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى، امروز در ديدار نماينده ولى فقيه در نهضت سوادآموزى و شوراى مركزى اين نهاد، با ابراز سپاس عميق قلبى خود از كليه برادران و خواهرانى كه در كار سوادآموزى تلاش مى كنند، فرمودند: بى سوادى واقعا يك آفت و لكه ننگى براى ملت و يك وسيله حرمان از كليه معارف براى انسان است كه مى تواند از طريق علم و خواندن، آن را به دست آورد.
مقام معظم رهبرى در اين ديدار كه به مناسبت سالگرد تأسيس نهضت سوادآموزى انجام شد، خطاب به سوادآموزان فرمودند: شما در واقع با تلاش خود چشمى را كه تا حالا بسته بوده، باز مى كنيد و اين كار خيلى بزرگى است. اميد است اين عده اى را هم كه باقى مانده اند، با سواد كنيد.
حضرت آيت الله خامنه اى در پايان فرمودند: ساده كردن كتابها خيلى خوب است ولى انتخاب نوع كتابها و نوع ساده كردن آنها نيز مهم است. همچنين عادت دادن مردم به كتاب خواندن نيز كار مهمى است و اميد است در همه كارهايتان موفق باشيد.
خاطر نشان مى شود در اين ديدار كه وزير آموزش و پرورش نيز حضور داشت، حجت الاسلام والمسلمين قرائتى نماينده ولى فقيه در نهضت سوادآموزى گزارش مختصرى از پيشرفتهاى اين نهاد را به استحضار مقام معظم رهبرى رساند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /