پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن نصراله

حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، امروز در ديدار حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن نصراله دبير كل و شوراي رهبري حزب الله لبنان، با قدرداني از اين مجموعه مؤمن، با اراده، شجاع، متحد و خردمند فرمودند: وجود شما در لبنان، در آن نقطه حساس، نعمت بسيار بزرگي براي اسلام و امت اسلامي است و اميد‌واريم خداي متعال به شماها توفيق بدهد و به آنچه كه رضاي او در آن است، كمك و هدايت كند.
ولي امر مسلمين با اشاره به اينكه همه شواهد نشان مي دهد كه آينده، بهتر از گذشته خواهد بود و دستگاه استكباري براي ختم قضيه خاورميانه متحير مانده است، فرمودند: از جمله دلايلي كه نشان دهنده تحير آمريكاست، همين قرار داد اخير ياسر عرفات است كه او را با آن همه زحمت و فشار بر سر اين موقعيت خاص نشاندند.ليكن در دنياي عرب و اسلام ، همه مجموعه‌هايي كه نسبت به مسائل خاورميانه، علقه و رابطه قلبي دارند، اين قرار داد را طرد كرده و زشت مي‌شمرند.
حضرت آيت الله خامنه‌اي با اشاره به نداشتن هيچ منطق صحيحي براي ايجاد اين قرار داد، تأكيد كردند: پشت سر قرار داد اخير، هيچ منطقي جز منطق اسرائيلي و آمريكايي وجود ندارد. اين را همه حس مي‌كنند.
ولي امر مسلمين در پايان اين ديدار فرمودند: من هميشه شما ها را دعا مي كنم و معتقدم اين من تنها نيستم، خيلي‌ها هستند كه به شما دعا مي كنند و موفقيت شما را از خداي متعال مسألت دارند و متضرعانه مي‌خواهند كه خداوند شما را در راهتان موفق كند. حتماً خداي متعال اجابت مي كند و شما ها در كارتان موفق خواهيد شد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /