پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

انتصاب سرتيپ ناصر آراسته به جانشينى فرماندهى كل ارتش

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى و فرمانده كل قوا، طى احكام جداگانه اى تيمسار سرتيپ ناصر آراسته را به سمت جانشينى فرماندهى كل ارتش جمهورى اسلامى ايران، تيمسار سرتيپ مصطفى ترابى پور را به سمت رئيس ستاد مشترك ارتش جمهورى اسلامى ايران و تيمسار سرتيپ مهدى منتظرى را به سمت رئيس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهورى اسلامى ايران منصوب فرمودند.
متن احكام فرمانده كل قوا بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
تيمسار سرتيپ ناصر آراسته
بنابه پيشنهاد فرمانده كل ارتش و براساس شناخت از تعهد و فداكارى و سوابق ارزنده شما ، جنابعالى را به جانشينى فرماندهى كل ارتش ج.ا.ا منصوب مى كنم.
تقويت توان رزم، ايجاد زمينه لازم براى رشد و شكوفايى نيروهاى مستعد و جوان، سامان تشكيلاتى، ارتقاء سطح آموزش و فعاليتهاى تحقيقاتى و خود اتكايى از جمله امورى هستند كه انتظار مى رود با تشكيل فرماندهى كل ارتش، شتاب لازم را پيدا نمايند و در انجام اين مسؤوليتها، نقش جانشين فرماندهى در جهت اجراى تدابير فرماندهى بارز و برجسته مى گردد.
توفيقات الهى را براى شما مسئلت مى كنم.
سيد على خامنه اى
22/7/77
بسم الله الرحمن الرحيم
تيمسار سرتيپ مصطفى ترابى پور
بنابه پيشنهاد فرمانده كل ارتش جنابعالى را كه فردى متدين و داراى سوابق درخشان و تجارب مفيد و مؤثر در طول مدت خدمت در ارتش مى باشيد، به عنوان رئيس ستاد مشترك ارتش ج.ا.ا منصوب مى كنم.
ستاد مشترك در ايجاد روابط نزديك تر بين نيروها و انجام و اتقان در امور محوله و همچنين در هماهنگى لازم با ديگر سازمانهاى نظامى و انتظامى براساس مأموريتهاى مصوب بايد نقش برجستهاى داشته باشد.
توفيقات الهى را براى شما مسئلت مى كنم.
سيد على خامنه اى
22/7/77
بسم الله الرحمن الرحيم
تيمسار سرتيپ مهدى منتظرى
بنابه پيشنهاد فرمانده كل ارتش جنابعالى را كه فردى متعهد و مورد وثوق مى باشيد به رياست سازمان حفاظت اطلاعات ارتش ج.ا.ا منصوب مى كنم.
انتظار مى رود با توجه به حسن سوابق در طول خدمت در اين سازمان، مأموريتهاى محوله را براساس مقررات و ضوابط به نحو احسن انجام دهيد و گزارش كنيد. و همچنان ارتباط خود را با دفتر عمومى حفاظت اطلاعات حفظ نمائيد.
از خدمات و تلاشهاى ارزنده سرتيپ ترابى پور در اين سمت تقدير و تشكر مى كنم و براى ايشان در مسؤوليت رياست ستاد مشترك ارتش ج.ا.ا آرزوى موفقيت مى نمايم.
توفيق همگان را از خداوند متعال مسألت مى كنم.
سيد على خامنه اى
22/7/77
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /