پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار آزادگان سرافراز

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى و فرمانده كل قوا امروز همزمان با عيد سعيد قربان، آزادگان سرافرازى را كه در روزهاى اخير، از بند اسارت رهايى يافته و به ميهن اسلامى بازگشته اند، به حضور پذيرفتند.
مقام معظم رهبرى در اين ديدار كه در فضايى بسيار معنوى و صميمى برگزار شد، آزادگان عزيز را سربازان فداكار اسلام و انقلاب و رمز پايدارى ملت ايران خواندند.
رهبر معظم انقلاب اسلامى با ابراز خرسندى فراوان از بازگشت آزادگان برومند به ميهن، لحظه ديدار با اين عزيزان را بسيار گرامى داشتند و حساسيت و دلمشغولى زياد ملت ايران و مسؤولان كشور را به سرنوشت فرزندان اسلام را كه در اسارت به سر مى برند، خاطرنشان كردند.
حضرت آيت الله خامنه اى با اشاره به نگرانيها، تنهاييها، غربتها اهانت و تحقيرها و ديگر ناراحتيهاى غير قابل توصيف دوران اسارت، خطاب به آزادگان فرمودند: لحظه لحظه رنجها و صبرهاى شما پيش خداى متعال ثبت و محفوظ است و پروردگار مهربان اين اعمال و حسنات را در روز قيامت، كه انسان از هميشه نيازمندتر است، به شما باز خواهد گردانيد.
مقام معظم رهبرى ضمن تجليل از پايدارى و مقام معنوى خانواده ها و بستگان آزادگان، آنها را به حفظ حسنات و ذخاير ارزشمند معنوى خود توصيه فرمودند.
فرمانده كل قوا در ادامه اين مراسم سه تن از آزادگان سرافراز نيروى هواى ارتش جمهورى اسلامى ايران، به ترتيب آزاده گرانقدر، خلبان حسين لشكرى را با بيش از هجده سال اسارت، به دريافت درجه سرتيپ دومى و آزاده برومند خلبان محمد امينى را به دريافت درجه سرتيپ دومى و آزاده عزيز ارسلان شريفى را به دريافت درجه سرگردى مفتخر فرمودند.
پيش از بيانات مقام معظم رهبرى سرتيپ نجفى رئيس كميسيون اسراء، گزارشى از روند پيگيرى سرنوشت اسراء و مفقودان جنگ تحميلى به استحضار فرماندهى معظم كل قوا رساند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /