پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار با اعضاى همايش بزرگداشت مرحوم آيت‏الله سيد عبدالحسين لارى

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى امروز در ديدار با اعضاى همايش بزرگداشت مرحوم آيت الله سيد عبدالحسين لارى ضمن تجليل از شخصيت بسيار برجسته سياسى، علمى و معنوى آن عالم مجاهد بر لزوم معرفى هر چه گسترده تر ايشان تأكيد كردند.
مقام معظم رهبرى با ابراز خرسندى از روند رو به رشد بازشناسى حقايق زيبا و روشن و قدردانى از شخصيتهاى درخشان تاريخ علمى و دينى كشور مرحوم آيت الله سيد عبدالحسين لارى را شخصيتى كم نظير توصيف كردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامى مرتبط بلند علمى و فرهنگى و بينش عميق سياسى را از ويژگيهاى آن روحانى شجاع و جليل القدر دانستند كه با شناخت كامل شرايط كشور، همواره با زبان و قلم خود در برابر نفوذ، حضور و سلطه سياسى، اقتصادى و فرهنگى بيگانگان بويژه انگليسيها هشدار مى داد و عملا با آن مبارزه مى كرد.
حضرت آيت الله خامنه اى با اشاره به ضرورت بازشناسى و حفظ آثار مرحوم آيت الله سيد عبدالحسين لارى بر لزوم انعكاس گسترده همايش بزرگداشت ايشان تأكيد كردند.
پيش از بيانات مقام معظم رهبرى، آقاى مهاجرانى وزير فرهنگ و ارشاد اسلامى با ارائه گزارشى از چگونگى برگزارى همايش بزرگداشت مرحوم آيت الله سيد عبدالحسين لارى ، معرفى مفاخر و شخصيتهاى برجسته فرهنگى و سياسى كشور را جزو سياستهاى مورد تأكيد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى برشمرد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /