پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار جمع زيادى از ساكنان جزاير استان هرمزگان

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب امروز در ديدار جمع زيادى از ساكنان جزاير استان هرمزگان با ايشان كه در ساحل آبهاى خليج فارس انجام شد، اعلام كردند: ملت ايران در عين اقتدار كامل با هيچ ملتى قصد جنگ و معارضه ندارد. ما با ملتها و كشورهاى منطقه برادريم و اصرار داريم كه حكومتهاى منطقه خليج فارس، اين برادرى را احساس كنند و آن را قدر بدانند.
مقام معظم رهبرى در اين ديدار از امنيت و سربلندى به عنوان خواست قطعى ايران اسلامى براى كشورهاى مسلمان منطقه خليج فارس ياد كردند و فرمودند: سياست دشمنان اسلام همواره بر اين بوده است كه براى رسميت بخشيدن به حضور نامشروع خود در خليج فارس، آن را نا امن جلوه دهند و يا آن را ناامن كنند؛ اما با اين وجود، ملت ايران امنيت خود را در خليج فارس با اقتدار به دست آورده و آن را با قدرت حفظ كرده است و براى همه كشورهاى منطقه نيز خواهان امنيت و سلامت است.
حضرت آيت الله خامنه اى برترى قدرت جهان اسلام و از جمله ملتهاى مسلمان منطقه خليج فارس را در سايه وحدت و برادرى ممكن دانستند و فرمودند: اتحاد، كلمه اى بسيار با ارزش و رمز پيروزيهاى افتخارآفرين ملت ايران است و به بركت همين اتحاد و تمسك به اسلام عزيز، ملت ايران توانسته است آنچه را كه در صحنه جهانى معجزه محسوب مى شود، تحقق بخشد و از بزرگترين قدرتهاى مادى نيز هيچ واهمه اى به دل راه ندهد. بنا بر اين اعتصام به ريسمان الهى درسى بزرگ و تجربه اى عملى براى ملت ايران است كه هرگز آن را فراموش نخواهد كرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامى بر الگو بودن ملت ايران نزد ملتهاى مسلمان تأكيد كردند و فرمودند: ملت ايران دوستدار انسانيت و نجات و سعادت همه انسانهاى روى زمين است و اسلام عزيز به او آموخته است كه به كسى ظلم نكند و به هيچ كس نيز اجازه ظلم ندهد و از اينرو با همه وجود در مقابل زورگويى و تجاوز قدرتهاى مستكبر و شيطانى ايستاده است.
مقام معظم رهبرى در بخش ديگرى از سخنانشان از جزاير نشينان ايران در منطقه حساس خليج فارس به عنوان مرزبانان غيرتمند ميهن اسلامى نام بردند و فرمودند: اينجانب احترام عميق خود را نسبت به مردم با ايمان و هوشيارى كه در اين منطقه حساس، مرزبانان كشور عزيز ما هستند، ابراز مى كنم و از همه كسانى كه با احساسات صادقانه و صميمانه و حضور هميشگى خود توانسته اند حيثيت و حرمت ملت ايران را حفظ كنند، تشكر و سپاسگزارى مى كنم.
حضرت آيت الله خامنه اى در پايان سخنانشان به روان پاك شهداى گرانقدر جزاير نشينان و به جانبازان، آزادگان و خانواده هاى آنان درود فرستادند و احساسات پاك، صميمانه و همراه با عزت و اقتدار جزاير نشينان را براى ملت ايران، عزيز و مغتنم دانستند.
بر پايه همين گزارش پيش از سخنان مقام معظم رهبرى چند تن از جزاير نشينان در سخنان كوتاهى، مقدم رهبر انقلاب را به استان هرمزگان گرامى داشتند و بر پيوند مستحكم خود با آرمانهاى بلند نظام اسلامى و تبعيت از مقام شامخ ولايت اسلامى تأكيد كردند.
همچنين اعضاى خاندان بزرگ گلزارى كه ده شهيد در راه دفاع از كيان اسلام و حريم ميهن اسلامى تقديم كرده اند، با حضرت آيت الله خامنه اى ديدار كردند و معظم له نيز عزت، سلامتى و توفيق و بهروزى آنان را از خداوند متعال مسألت كردند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /