پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

استقبال مردم استان هرمزگان از مقام معظم رهبري

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى دومين ديدار خود از استان هرمزگان را در سال جارى به ديدار با مردم انقلابى و قهرمان اين استان ساحلى اختصاص دادند و صبح امروز در ميان استقبال باشكوه عاشقان ولايت وارد بندرعباس شدند.
هواپيماى حامل رهبر معظم انقلاب اسلامى در ساعت 9 و 30 دقيقه در فرودگاه بندرعباس به زمين نشست و با اعلام خبر ورود حضرت آيت الله خامنه اى از صدا و سيماى اين استان، خيل جمعيت به وجد آمده، اعم از زن و مرد و كوچك و بزرگ،شادى كنان خود را به مسير استقبال از معظم له رساندند تا مقدم ايشان را گرامى بدارند.
مسير استقبال بيش از هفت كيلومتر بود و در طول آن مردم، موج در موج و در صفوفى بهم پيوسته ايستاده بودند تا با اشك شوق و شكوفه هاى لبخند او را كه مولا و مقتداى خود مى دانند بر سفره بى رياى دل خويش ميهمان كنند.
بوى عطر و گل و دود اسپند با فضاى فرحبخش و دل انگيز شهر ساحلى بندرعباس درآميخت و مردم با پخش نقل و شيرينى و قربانى كردن چندين راس گاو و گوسفند، صحنه هاى به ياد ماندنى و زيبايى از پيوند پايدار امت و رهبرى را خلق كردند. دسته گل محمدى به شهر ما خوش آمدى، صل على محمد بوى خمينى آمد و خامنه اى رهبر خوش آمدى به بندر، تنها سخن شورانگيزى بود كه عاشقان ولايت، دلهاى به وجد آمده از ديدار يار را با آن صفا مى دادند و عواطف پاك و بى آلايش خود را ابراز مى كردند.
امروز بسيارى از مردم جزاير قشم، كيش و ابوموسى و نيز شهرهاى ميناب، جاسك، بندرلنگه، حاجى آباد و بخشهاى تابعه آنها همراه با مردم بندرعباس مقدم رهبر انقلاب را گرامى داشتند.
طى چند روز گذشته هزاران نفر از شيفتگان ولايت از شهرها و روستاهاى دور و نزديك استان هرمزگان با پاى پياده وارد بندرعباس شدند.
در مراسم استقبال از حضرت آيت الله خامنه اى علما، روحانيون، دانشجويان، صيادان، تجار، كسبه، كارگران و كاركنان دستگاههاى ادارى و اجرايى همپاى ديگر اقشار مردم هرمزگان حضور داشتند.
مقام معظم رهبرى، ارديبهشت ماه گذشته بهنگام شركت در مانور مشترك دريايى در سواحل بندرعباس مژده داده بودند كه براى ديدار با مردم هرمزگان بار ديگر به اين استان سفر خواهند كرد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /