پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار اعضاى شمارى از تشكلهاى دانشجويى

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى امشب در ديدار اعضاى شمارى از تشكلهاى دانشجويى با ايشان، طى سخنانى توجه آنان را به بهره گرفتن از فرصت كوتاه دوران جوانى براى عبادت خداى متعال و رسيدن به خواسته هاى حقيقى زندگى از طريق دعا و نيايش به درگاه پروردگار جلب كردند و فراهم بودن زمينه استجابت دعا را در دوران جوانى مورد تأكيد قرار دادند.
مقام معظم رهبرى در سخنانشان با تأكيد بر اهميت عبادت در دوران جوانى فرمودند: عبادت خوب و پيگير نيازمند نشاط جسمى و روحى است كه اين مهم از ويژگيهاى دوران جوانى محسوب مى شود، بنا بر اين جوانان بايد قدر خود را بدانند و مراقب باشند كه اين فصل مهم زندگى به غفلت سپرى نشود.
رهبر معظم انقلاب اسلامى، دوران جوانى را عرصه پيشرفت و شكوفايى معنويت توصيف كردند و فرمودند: رشد و بالندگى احساسات و خلقيات انسان در جوانى است و انسان در اين دوران است كه از صفا و نورانيت معنوى بهره اى عميق و وسيع مى برد و رونق و شفافيت پيدا مى كند، بنا بر اين جوانان مسلمان ما بايد خواسته هاى بزرگ، جليل و با قدر و قيمت را از خداوند طلب كنند و دعا هر چه بيشتر با تضرع و جديت و الحاح همراه باشد ، احتمال اجابت دعاى آنان بيشتر خواهد شد.
حضرت آيت الله خامنه اى در پايان سخنانشان جوانان كشور را به دعا براى خود، خانواده ، پدر و مادر، فرزندان، همسايگان، سربلندى و سعادت ملت مسلمان ايران، موفقيت مسئولين نظام، وحدت و همدلى مردم با يكديگر و خشكيده شدن مفاسد گوناگون به جاى مانده از دوران طاغوت سفارش كردند و بركات دعا را براى استقامت در برابر انواع تهديدهاى شيطانى برشمردند.
بر پايه همين گزارش پيش از سخنان مقام معظم رهبرى، نماز جماعت مغرب و عشا به امامت معظم له در حسينيه امام خمينى (ره) اقامه شد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /