پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار وزير، معاونان و مديران كل وزارت اطلاعات

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى امروز در ديدار وزير، معاونان و مديران كل وزارت اطلاعات با ايشان طى سخنانى از كاركنان اين وزارتخانه به عنوان مجموعه اى ارزشمند و زحمتكش ياد كردند و نقش آنان را در به ثمر رسيدن تلاشهاى مختلف دستگاههاى كشور، حائز اهميت بسيار دانستند.
مقام معظم رهبرى در اين ديدار فرمودند: نيروهاى وزارت اطلاعات سربازان گمنامى هستند كه با تلاش مؤثر خود زمينه موفقيتهاى داخلى و بين المللى دستگاههاى مختلف را فراهم مى آورند و با مجاهدت خود، دست عوامل دشمن و عناصر ناباب را از خرابكارى در حيطه زندگى مردم كوتاه مى كنند.
حضرت آيت الله خامنه اى فعاليت يك تشكيلات مقتدر، عاقل، دلسوز و برنامه ريز مانند وزارت اطلاعات را ضامن اجراى برنامه هاى دولت و گذران زندگى توأم با امنيت و آرامش مردم دانستند و بر اهميت نقش اين حافظان امنيت كشور در بى اثر كردن توطئه هاى گوناگون دشمن، تأكيد كردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامى توجه نيروهاى وزارت اطلاعات را به ضرورت انجام كار براى رضاى خدا جلب كردند و خطاب به آنان فرمودند: شما با خداوند خبير و بصير و عالم معامله كنيد و وظايف خود را براى ثواب الهى انجام دهيد و بدانيد كه رفتار عاقلانه و برخورد خردمندانه جز اين نيست؛ زيرا ترازوى عدالت الهى بسيار دقيق و حساس است و به قدر سنگينى يك ذره را هم درك مى كند و معادل آن به شما پاداش مى دهد كه در اين صورت، همه دشواريها و سختيها نيز بر شما هموار خواهد شد.
مقام معظم رهبرى وجود آقاى درى نجف آبادى در راس وزارت اطلاعات را براى اين وزارتخانه مغتنم دانستند و فرمودند: به لطف خداوند در راس وزارت اطلاعات هميشه كسانى قرار گرفته اند كه با مبانى و موازين اسلامى آشنا بوده اند و اكنون نيز، جناب آقاى درى نجف آبادى از جهت ديندارى، تقوا، علم، صفا، اخلاص، صميميت و نيز از لحاظ مدت كار آزمودگى و آشنايى با كار برنامه ريزى مورد پسند نظام هستند. كسانى كه در امور حساس وزارت اطلاعات مسؤوليت دارند بايد توانايى ايشان در برنامه ريزى را مورد بهره دارى قرار دهند.
حضرت آيت الله خامنه اى با توجه به اهميت و حساسيت كار اطلاعاتى در كشور فرمودند: وزارت اطلاعات در زمره دستگاههايى است كه بايد با هوشيارى و مراقبت از بروز هرگونه اشتباه و خطايى هر چند كوچك در روند فعاليتهاى ادارى، ستادى، ميدانى و عملياتى خود جلوگيرى نمايد زيرا در اين بخش هرگونه غفلت و اشتباهى مى تواند بزرگ و مهم باشد.
رهبر معظم انقلاب اسلامى ضمن تشريح هدفهاى دشمنان و سرويسهاى اطلاعاتى معارض آنان با ملت ايران، ضرورت اتقان و محكم كارى در انجام امور مختلف را به مسؤولان وزارت اطلاعات، گوشزد كردند و در پايان سخنانشان فرمودند: حوزه كار وزارت اطلاعات، بسيار وسيع و حساس است و حقيقتا يك نوع سازماندهى، دقت و استحكام در حركت اطلاعاتى را لازم دارد كه اين مهم از رهگذر ايجاد مجموعه اى از مغزهاى متفكر، فعال، طراح و برنامه ريز در درون اين وزارتخانه محقق خواهد شد.
بر پايه همين گزارش پيش از سخنان مقام معظم رهبرى حجت الاسلام والمسلمين درى نجف آبادى وزير اطلاعات، گزارشى كوتاه از گردهمايى مسؤولان اين وزارتخانه به استحضار رساند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /