پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار مسؤولان ستاد برگزارى هشتمين اجلاس سران كشورهاى اسلامى

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى امروز مسؤولان ستاد برگزارى هشتمين اجلاس سران كشورهاى اسلامى را به حضور پذيرفتند و از تلاشهاى موفق آنان در به انجام رساندن اين كار بزرگ تقدير و تشكر كردند.
مقام معظم رهبرى در اين ديدار از اجلاس سران كشورهاى اسلامى در تهران به عنوان يك حادثه بزرگ تاريخى و سياسى ياد كردند و فرمودند: دست اندركاران برگزارى اين اجلاس با اين كار بى نظير، آبروى ملت، نظام و كشور خود را اعتلا بخشيدند و تصويرى از يك دستگاه مديريت متحد و هماهنگ را در ذهن جهانيان و بويژه ميهمانان شركت كننده در اجلاس به وجود آوردند.
حضرت آيت الله خامنه اى با ستايش از اقدامات انجام شده براى برگزارى اين اجلاس فرمودند: آنچه در اين اجلاس بر همگان عرضه شد، احترام متقابل افراد به يكديگر، توانايى و شايستگى در احداث مكان برگزارى اجلاس و هنرمندى و سليقه در تزيين و زيباسازى آن بود و اين همه توانست به رغم تبليغات مسموم بيگانگان، يك تصوير واقعى از شخصيت ملت ايران و نظام اسلامى در ذهن ميهمانان به وجود آورد.
رهبر معظم انقلاب اسلامى برگزارى اجلاسى نظير اجلاس موفق و باشكوه سران كشورهاى اسلامى در تهران را در تاريخ ايران بى سابقه خواندند و فرمودند: همكارى، همراهى، اخلاص و صميميت ميان دست اندركاران برگزارى اين اجلاس يكبار ديگر نيز همانند دفاع مقدس و دوره سازندگى نشان داد كه ايرانيان آزاد و داراى نيروهاى رها شده از بندها و قيدها، با تكيه بر جوهر درونى خود قادر به انجام كارهاى نشدنى، آنهم در سطحى برجسته و بسيار فراتر از عادى هستند.
مقام معظم رهبرى با تأكيد بر استعداد درخشان و ممتاز ملت ايران فرمودند: تجربه برگزارى اجلاس سران كشورهاى اسلامى در تهران بار ديگر نشان داد كه هر مجموعه با همتى از ايرانيان كه داراى خبرويت و دانش كار باشند، مى توانند هر كارى را به بهترين وجه ممكن انجام دهند.
حضرت آيت الله خامنه اى همكارى، اتحاد و همدلى را در همه جا معجزه آفرين خواندند و در پايان سخنانشان بر رضايت مردم و مسؤولان نظام، برگزار كنندگان اجلاس تهران و نيز تمامى دست اندركاران تأمين امنيت اين اجلاس تأكيد كردند.
بر پايه همين گزارش پيش از سخنان مقام معظم رهبرى آقاى صادق خرازى رئيس ستاد برگزارى اين اجلاس گزارشى از چگونگى برگزارى اجلاس سران كشورهاى اسلامى در تهران ارائه كرد و توفيقات به دست آمده را نتيجه تلاش خالصانه و بسيجى گونه تمامى دستگاههاى مسؤول در كشور دانست.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /