پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار با وليعهد اردن و هيأت عاليرتبه همراه وى

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى امروز آقاى امير حسن بن طلال وليعهد اردن و هيأت عاليرتبه همراه وى را به حضور پذيرفتند.
مقام معظم رهبرى در اين ديدار بر نياز دنياى اسلام به وحدت و همبستگى تأكيد كردند و فرمودند: امت اسلام با دشمنان مشتركى مواجه است و كسانى كه چشم خود را بر روى دشمنان ببندند، در واقع خود را فريب داده اند .
حضرت آيت الله خامنه اى توجه كشورهاى اسلامى را به ضرورت جهتگيرى بر روى مشتركات فراوان ميان يكديگر جلب كردند و آن را عامل مهمى در تقويت جهان اسلام دانستند.
رهبر معظم انقلاب اسلامى خوش بينى خود را نسبت به آينده اسلام مورد تأكيد قرار دادند و ابراز اطمينان كردند كه امت اسلام با احساس مسؤوليت، بيدارى و نشاط بيشترى به قرن آينده وارد خواهد شد و اين درست برعكس آن چيزى است كه دشمنان اسلام آرزو كرده و براى آن برنامه ريزى مى كنند.
مقام معظم رهبرى افزايش معنويات اسلامى در جهان و بويژه در ميان جوانان را بسيار مهم خواندند و فرمودند: جوانان با ميل و شوق خود به دين خدا، آينده دنياى اسلام را تضمين خواهند كرد و اميدواريم كشورهاى اسلامى با عمل به وظايف خود در اين سلسله تاريخى به عنوان يك حلقه ضعيف ظاهر نشوند.
در اين ديدار آقاى طلال سخنان حضرت آيت الله خامنه اى در مراسم افتتاحيه اجلاس سران كنفرانس اسلامى و تشويق كشورهاى اسلامى به اقدام و ابتكار عمل در حل مشكلات جهان اسلام را ستايش كرد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /