پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار آقاى جابر الاحمد الصباح امير كويت

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى پيش از ظهر امروز آقاى جابر الاحمد الصباح امير كويت را به حضور پذيرفتند.
در اين ديدار مقام معظم رهبرى اظهار اميدوارى كردند كه حضور رؤساى كشورهاى اسلامى در كنفرانس تهران براى مصالح و منافع امت اسلام مفيد و مؤثر باشد و دنياى اسلام بتواند از اين اجتماع مبارك بهره مند شود.
ولى امر مسلمين تسكين آلام و رنجهاى جهان اسلام را مستلزم فعال شدن كنفرانس اسلامى دانستند و فرمودند: دولتهاى مسلمان بايد به اظهارات خصمانه دشمن، بى توجهى كنند و بيش از هر چيز حل مشكلات ملتهاى مسلمان را در دستور كار خود قرار دهند، زيرا با مرتفع شدن اختلافات ميان كشورهاى اسلامى، اين شمشير دشمن است كه قبل از هر چيز، كند خواهد شد.
مقام معظم رهبرى دوستى و همكارى صميمانه ميان كشورهاى اسلامى را موجب بى اثر شدن ترفندهاى دشمنان اسلام توصيف كردند و فرمودند: آمريكا و قدرتهاى استكبارى قابل اعتماد نيستند و دولتهاى اسلامى بايد با اعتماد و اتكاء به تواناييهاى خود، آينده بهترى را براى دنياى اسلام تأمين و تضمين كنند.
در اين ديدار آقاى جابر الاحمد الصباح امير كويت از دولت و ملت ايران به دليل اتخاذ مواضع مثبت در دوران سخت تحميل شده بر كويت تشكر كرد و گفت: كشورهاى اسلامى با اتحاد و همبستگى قادر به تأثير گزارى بر تمام تصميم گيريهاى جهانى خواهند شد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /