پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار آقاى ماهاتير محمد نخست وزير مالزى و هيأت عالى رتبه همراه وى

حضرت آيت الله خامنه اى ولى امر مسلمين امروزصبح آقاى ماهاتير محمد نخست وزير مالزى و هيأت عالى رتبه همراه وى را به حضور پذيرفتند. در اين ديدار كه در فضاى صميمى و تفاهم آميز انجام شد، آقاى ماهاتير محمد اهميت وحدت جهان اسلام را براى مقابله با فشارهاى سياسى و اقتصادى قدرتهاى سلطه گر، مورد تأكيد قرار داد و اظهار اميدوارى كرد كه دنياى اسلام در سايه رياست سه ساله جمهورى اسلامى بر كنفرانس اسلامى بتواند به اهداف بلند خود و نيز آرزوى ديرينه وحدت اسلامى دست يابد.
مقام معظم رهبرى در اين ديدار ايستادگى و مقاومت آقاى ماهاتير محمد و دولت مطبوع وى را در برابر فشارهاى گوناگون سلطه گران و قدرتهاى استكبارى ستايش كردند و همكارى دو كشور را در زمينه هاى مختلف به نفع جهان اسلام و ملتهاى دو كشور دانستند.
حضرت آيت الله خامنه اى عقب نشينى در برابر زياده خواهيهاى آمريكا را اقدامى بى ثمر خواندند و با استناد به تجارب به دست آمده تصريح كردند: روند فشار پس از تسليم و عقب نشينى، باز هم ادامه خواهد يافت و تنها راه نجات از فشارهاى دشمن ايستادگى، مقاومت و اتخاذ مواضع شجاعانه است.
رهبر معظم انقلاب اسلامى اظهار اميدوارى كردند كه آقاى ماهاتير محمد به عنوان يك عضو برجسته دنياى اسلام بتواند با حسن تدبير و استقامت مردم مالزى بر مشكلات فراروى كشورش غلبه كند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /