پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

انتصاب سردار سرتيپ پاسدار محمد باقر قاليباف به سمت فرماندهى نيروى هوايى سپاه

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى و فرمانده كل قوا طى حكمى سردار سرتيپ پاسدار محمد باقر قاليباف را به سمت فرماندهى نيروى هوايى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى منصوب فرمودند. متن حكم فرمانده كل قوا به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
سردار سرتيپ پاسدار محمد باقر قاليباف
بنابه پيشنهاد فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامى و نظر به سوابق ارزنده و تجارب عملى در مسئوليتهاى مختلف كه در دوران خدمت خود در سپاه پاسداران كسب نموده ايد، شما را به فرماندهى نيروى هوايى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى منصوب مى نمايم.
انتظار مى رود اين نيرو را كه از بدو تشكيل آن تا كنون گامهاى مؤثرى در جهت بالا بردن توان عملياتى و تربيت افراد مورد نياز در آن برداشته شده است، با بهره گيرى از امكانات موجود به رشد و تعالى مطلوب آن، در جهت اجراى مأموريتهاى محول، برسانيد.
لازم مى دانم از خدمات و تلاشهاى فراوان سردار سرتيپ محمد حسين جلالى در زمان تصدى اين مسؤوليت قدردانى و تشكر نمايم و شايسته مى دانم از تجربه و كارايى ايشان در نيروهاى مسلح استفاده شود.
توفيقات شما را از خداوند متعال مسئلت مى كنم.
سيد على خامنه اى
فرمانده معظم كل قوا همچنين طى حكمى، بنا به پيشنهاد رئيس ستاد كل نيروهاى مسلح، سردار سرتيپ پاسدار محمد حسين جلالى را به سمت معاون لجستيك و تحقيقات صنعتى ستاد كل نيروهاى مسلح منصوب فرمودند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /