پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار دست‏اندركاران برگزارى كنگره بزرگداشت مرحوم حاج آقا سيد مصطفى خمينى

دست اندركاران برگزارى كنگره بزرگداشت مقام و منزلت مرحوم حاج آقا سيد مصطفى خمينى، ديروز با حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى ديدار كردند.
مقام معظم رهبرى در اين ديدار با اشاره به خصوصيات بارز مرحوم سيد مصطفى خمينى فرمودند: فرزند ارشد حضرت امام (رض) از خصوصيات برجسته اى برخوردار بود. او علاوه بر جنبه علمى، استعداد درخشان و جوالى را در فقه و اصول و علوم عقلى از خود در حوزه علميه نشان داد.
حضرت آيت الله خامنه اى ذوق و علاقه مرحوم حاج آقا مصطفى خمينى به شعر و هنر را يادآور شدند و فرمودند: وى تمامى كتابهاى برجسته و مطرح زمان خود را خوانده بود. او شخصيتى همه جانبه داشت و چنين به نظر مى رسيد كه همه خصوصيات مثبت در وجود ايشان در حال رشد و ترقى است.
رهبر معظم انقلاب اسلامى به زهد و پارسايى مرحوم حاج آقا مصطفى خمينى در زندگى پربار او اشاره كردند و در پايان سخنانشان فرمودند: صبر و بردبارى حضرت امام خمينى (ره) در فراق حاج آقا مصطفى، چهره آن حضرت را در مقابل ديدگان ملت ايران مانند خورشيد فروزان كرد. بنا بر اين تجليل از مقام و منزلت حاج آقا مصطفى خمينى در واقع احترام به حضرت امام (رض) و تجليل از ارزشهاى اسلامى و انقلاب محسوب مى شود.
يادآور مى شود به مناسبت بيستمين سالگرد شهادت آيت الله حاج آقا مصطفى خمينى، كنگره بزرگداشت وى روز سى ام مهرماه امسال در تالار شيخ مفيد قم برگزار مى شود.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /