پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

اعطاي نشان به سازندگان آدرخش

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي و فرمانده كل قوا طراح هواپيماي شكاري بمب افكن آذرخش و نيز فرزند شهيد ستاري فرمانده فقيد نيروي هوايي را مورد تفقد قرار دادند و همت بلند آنان را در به انجام رساندن اين كار بزرگ ستودند.
فرمانده كل قوا، آقاي سيد مرتضي سنايي طراح هواپيماي آذرخش و فرزند شهيد ستاري را به دريافت نشان درجه يك هنر مفتخر كردند و خطاب به آنان فرمودند: اگر همت شوق، و دلسوزي وجود داشته باشد، هيچ كاري در برابر عناصر مؤمن و فعال، نشدني نخواهد بود و شهيد ستاري به نتيجه رساندن اين كار را يك وظيفه قلمداد كرد و براي انجام آن از خود همت، تصميم قاطع و پيگيري مجدانه نشان داد.
حضرت آيت الله خامنه اي با تجليل از طراح هواپيماي آذرخش فرمودند: آقاي سنايي دانشمند عزيزي است كه فكر، ذهن و تجربه خود را براي ساخت اين هواپيماي شكاري بمب افكن به كار انداخت و در انجام اين كار افتخار آميز هيچگاه احساس يأس نكرد.
فرمانده كل قوا، سپاه پاسداران و ارتش را به نهراسيدن از انجام كارهاي بزرگ تشويق كردند و در پايان سخنانشان سرتيپ بقايي فرمانده نيروي هوايي را نيز به سبب پيگيري دلسوزانه و مخلصانه كار ساخت هواپيماي آذرخش مورد تقدير قرار دادند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /