پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

صدور پيام به مناسبت روز تجليل از شهدا و ايثارگران در هفته دفاع مقدس

به مناسبت روز تجليل از شهدا و ايثارگران در هفته دفاع مقدس، حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى پيامى به منظور بزرگداشت مقام شهيدان عزيز انقلاب اسلامى و جنگ تحميلى صادر فرمودند.
متن اين پيام كه بعد از ظهر امروز در مراسم عطر افشانى و غبارروبى مزار شهيدان در بهشت زهرا توسط حجت الاسلام والمسلمين رحيميان، رئيس بنياد شهيد انقلاب اسلامى قرائت شد، بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
در هفته ى دفاع مقدس و در ميان خاطره هاى عزيز و باشكوه ملت ايران از دوران هشت ساله ى دفاع، از همه درخشانتر، ياد و خاطره ى شهيدان گرانمايه و عالى قدر است، ستارگان فروزانى كه اين قطعه ى از تاريخ را نور باران كردند. مردان بزرگى كه در كسوت شريف گمنامى، گرانبهاترين هديه ها را نثار اسلام و قرآن نمودند دلاورانى كه حصار جهالت و گمراهى را دريدند و شعاع خورشيد هدايت را به دورترين نقاط عالم رساندند. مظلومانى كه شجاعانه از حق دفاع كردند و ستمگران زمان را به عجز آوردند.
ايران اسلامى و ملت بزرگ و شرافتمند اين كشور ياد اين عزيزان را همواره گرامى خواهد داشت و سنت لايتغير الهى ذكر آنان را جاودانه خواهد ساخت.
اينجانب سلام و درود خالصانه خود را از اعماق جان بر تربت مطهر اين عزيزان نثار مى كنم و سرنوشت سعادت بار آنان را همچون آرزوى شيرينى براى خود و همه ى مشتاقان، از خداوند متعال مسألت مى نمايم.
سلام و صلوات خدا و فرشتگان مقرب و بندگان صالح بر آن ارواح طيبه و طاهره و همنشينى پيامبران و اوليا، خدا نصيب آنان و رحمت و فضل الهى شامل حال بازماندگان آنان باد.
والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته
سيد على خامنه اى
3/7/76
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /