پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار اعضاى مجمع نمايندگان رزمنده مجلس شوراى اسلامى

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى، در اولين روز از هفته دفاع مقدس در ديدار اعضاى مجمع نمايندگان رزمنده مجلس شوراى اسلامى با ايشان، مجموعه هاى حامل ارزشها و خاطرات مجاهدتهاى 8 سال دفاع مقدس را يادآور حماسه هاى درخشان ملت مسلمان ايران در جنگ تحميلى برشمردند و بر لزوم اهتمام تمامى دستگاهها براى احياء و پاسدارى از ارزشهاى اسلام و انقلاب تأكيد كردند.
مقام معظم رهبرى، اهتمام به ارزشها را تنها مبناى صحيح و اصولى ارزش گذارى و تقسيم بندى افراد و گروهها خواندند و با انتقاد از برخى تلاشها براى ايجاد تقسيم بندى در جامعه بر اساس تعابيرى نظير چپ و راست، افزودند: اين جناح بنديها غير واقعى و بى معناست و تنها ملاك حقيقى براى ارزيابى افراد و گروهها، اهتمام يابى مبالاتى به ارزشها و معيارهاى ارزشى است.
رهبر معظم انقلاب اسلامى بى توجهى به ارزشها را داراى آثار بسيار زيانبار برشمردند و تصريح كردند: بايد تلاش شود با رفتار صحيح، برادرانه و به تعبيرى طبيبانه، همه گروههاى جامعه، لزوم پايبندى و اهتمام به ارزشها را درك كنند.
مقام معظم رهبرى برخوردهاى خصمانه را در ميان "مخالفين سليقه اى" مطلقا مردود دانستند و با تأكيد بر لزوم پرهيز جدى و كامل از اينگونه برخوردها در مجلس؛ بين مجلس و دولت و در روابط مجلس با تمامى دستگاهها، افزودند: نبايد اينگونه برخوردها، مانع پيشرفت كارهاى دولت شود.
در اين ديدار قبل از سخنان مقام معظم رهبرى دو تن از نمايندگان مجلس شوراى اسلامى فعاليتهاى مجمع نمايندگان رزمنده مجلس شوراى اسلامى را بيان كردند و در گزارش خود تصريح داشتند: اين مجموعه از دوره سوم مجلس شوراى اسلامى با حضور نمايندگان رزمنده، ايثارگر، جانباز و آزاده، تشكيل شده است.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /