پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار رئيس مجلس لبنان

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى امروز در ديدار رئيس مجلس لبنان با ايشان، مقاومت ضد صهيونيستى در جنوب لبنان را مايه افتخار و مباهات جهان عرب و جهان اسلام خواندند و بر لزوم وحدت و يكپارچگى در برابر دشمن صهيونيست تأكيد كردند.
مقام معظم رهبرى به اشاره به تلاشهاى صهيونيستها و ديگر دشمنان اسلام براى ايجاد اختلاف در ميان مسلمانان از جمله مردم لبنان، هماهنگى موجود ميان شيعيان اين كشور را پديده اى شيرين و مطلوب برشمردند و تصريح كردند هيچ مسأله اى نبايد به خواست دشمن براى تفرقه در صفوف مسلمانان كمك كند.
رهبر معظم انقلاب اسلامى تبليغات ظالمانه صهيونيستها را براى متهم كردن جوانان مسلمان لبنان به اقدامات تروريستى مورد اشاره قرار دادند و تصريح كردند: همه انسانهاى منصف جهان مى دانند كه اين جوانان مؤمن، از شرف، استقلال و ميهن خود دفاع مى كنند .
حضرت آيت الله خامنه اى با تأكيد بر لزوم استمرار مقاومت بر ضد اشغالگران خاطر نشان كردند: اگر صهيونيستها در مقابل خود قدرت جهاد و ايستادگى را مشاهده نكنند، خواب راحت را بر مردم لبنان حرام خواهند كرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامى همچنين با اشاره به احساس خويشاوندى و نزديكى ملت مسلمان ايران با مردم لبنان، از خداوند متعال عزت روزافزون لبنان و مردم اين كشور را مسئلت كردند.
در اين ديدار كه آقاى ناطق نورى رئيس مجلس شوراى اسلامى نيز حضور داشت، آقاى نبيه برى رئيس مجلس لبنان، با ابراز خوشوقتى از ملاقات با رهبر معظم انقلاب اسلامى به پيوندهاى بسيار نزديك دو ملت مسلمان ايران و لبنان اشاره كرد و گفت: مقاومت ضد صهيونيستى در لبنان سبب اتحاد و يكپارچگى قشرهاى مختلف مردم و دولت اين كشور و ايجاد اختلاف در دشمن صهيونيست شده است.
رئيس مجلس لبنان همچنين از حمايتهاى جمهورى اسلامى ايران از ملت لبنان قدردانى كرد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /