پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

اعطاى درجه سرلشكرى به فرمانده كل سپاه

فرمانده كل جديد سپاه پاسداران انقلاب اسلامى، امروز به دريافت درجه سرلشكرى از دست فرمانده معظم كل قوا، حضرت آيت الله خامنه اى مفتخر شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامى در اين مراسم، پس از اعطاى درجه سرلشكرى به فرمانده كل جديد سپاه پاسداران انقلاب اسلامى، با اشاره به سوابق درخشان سردار سرلشكر پاسدار يحيى صفوى در مقاطع مختلف انقلاب اسلامى بويژه حماسه دفاع مقدس ابراز اميدوارى كردند وى با روحيه كامل نظامى و در پرتو صفا و صداقت و معنويت در استمرار و تكامل سازماندهى كنونى سپاه پاسداران و مضاعف ساختن كارآييهاى اين نهاد، منشأ آثار پربركتى قرار گيرد. فرمانده كل قوا با تأكيد بر لزوم توجه ويژه به نيروى بسيج ضرورت همكارى برادرانه سپاه و ارتش را خاطر نشان كردند و افزودند: كشور به نيروهاى نظامى مؤمن، كارامد، متحد و مجهز به امكانات پيشرفته نيازمند است و اين امر در پرتو همدلى و هم جهتى سازمان نظامى و استفاده صحيح از توانائيهاى انسانى كشور امكان پذير است.
در پايان اين مراسم كه فرماندهان عالى رتبه نظامى و انتظامى و نماينده ولى فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامى، در آن حضور داشتند، نماز ظهر و عصر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامى حضرت آيت الله خامنه اى اقامه شد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /