پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

انتصاب سردار سرلشكر محسن رضايى به عضويت مجمع تشخيص مصلحت نظام

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى امروز طى حكمى سردار سرلشكر محسن رضايى را به عضويت مجمع تشخيص مصلحت نظام اسلامى منصوب فرمودند.
متن حكم رهبر معظم انقلاب اسلامى به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
سردار سرلشكر محسن رضايى
اكنون كه پس از يك دوره طولانى و پرافتخار 16ساله در مسئوليت فرماندهى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى، خدمت در خارج از سپاه را وظيفه دانسته و انتخاب كرده ايد، اينجانب اولا لازم مى دانم از خدمات بزرگ و ارزشمند شما در آن نهاد مقدس و سرافراز قدردانى كنم. شما حقا در اين مدت همه استعدادهاى خود را بكار انداختيد تا سازمانى را كه عظمت و كارايى و فداكارى و نشاط انقلابى آن، چشم تحليل گران جهان را هم به خود متوجه ساخته است، از مجموعه اى از جوانان ايثارگر و عاشق اسلام و انقلاب و امام پديد آورديد و به رشد و بالندگى برسانيد و در اين فرايند پرتلاش و سرشار از مجاهدت، گروهى از همكاران كاردان و لايق و مجرب با شما همكارى كردند كه بعضى به مقام رفيع شهادت نايل گشته و بسيارى هم اكنون در مسئوليتهاى بزرگ سپاه و ديگر دستگاههاى كشور به خدمت مشغولند و تشكر از شما و همه آنان وظيفه اينجانب است.
شما بحمدالله در اين مدت با مجاهدتهاى خود در عرصه هاى دفاع مقدس بارها موفق شديد كه قلب امام راحل و دل امت مسلمان را شاد كنيد.
ثانياً با توجه به تجارب و شايستگيهاى جنابعالى شما را به عضويت در مجمع تشخيص مصلحت نظام اسلامى منصوب مى كنم و چون مسئوليت شما به عنوان دبيرى آن مجمع نيز مقرر گرديده است انتظار دارم كه در جلسات مجمع و نيز در اداره دبيرخانه مهم آن، همه توانايى خود را كه بحمدالله در ميدانهاى گوناگون به بروز رسيده است؛ بكار گيريد و در سازماندهى و اداره دبيرخانه از نيروهاى متعهد و عالم و كارآزموده استفاده كنيد.
توفيقات شما را از خداوند متعال مسألت مى نمايم.
سيد على خامنه اى
18/6/76
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /