پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

مراسم افتتاحيه مانور فرهنگي_ ورزشي جانبازان و معلولان كشور

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در مراسم افتتاحيه مانور فرهنگي_ ورزشي جانبازان و معلولان كشور، با تجليل از همت و تلاش و موفقيت ايثارگران در ميدانهاي مختلف، نقش قدرت معنوي را در پيروزيهاي هر ملت، تعيين كننده خواندند و خطاب به جانبازان و ايثارگران فرمودند: شما در هر ميداني كه به عنوان يك مجموعه ارزشي حضور پيدا كرديد، نشان داديد كه داراي ابتكار، قدرت اراده، توان بيش از حد معمول سازندگي و برازندگي هستند.
معظم له افزودند: در ميدان دفاع مقدس، مجموعه شما جوانان و ايثارگران اين كشور كه هر كدام در حقيقت يك شهيد زنده هستيد، توانست كاري را نشان بدهد كه در تاريخ كشور ما بي نظير و در دنيا هم بي نظير يا كم نظير بود.
مقام معظم رهبري با اشاره به پيروزي اراده و قدرت معنوي جوانهاي متعهد ايران در برابر امكانات عظيم مادي دنياي كفر و استكبار، تأكيد كردند: اين يك درس و حقيقت زنده براي همه ميدانهاست.
رهبر معظم انقلاب اسلامي با ابراز خرسندي از توفيقات جانبازان و معلولان ورزشكار در ميدانهاي مختلف ورزشي، تصريح كردند: اين پيروزيها براي ملت ما، جوانهاي ما و تصميم گيران و مديران ما درس است كه روي قدرت معنوي و اراده ناشي از ايمان و انسانيت تكيه كنند و آنرا مهم بدانند.
حضرت آيت الله خامنه اي در ادامه بياناتشان بر گسترش ورزش در ميان همه قشرهاي مردم بخصوص نوجوانان و جوانان تأكيد و مسؤولين ورزشي را بر تقويت ورزشهاي قهرماني توصيه فرمودند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /