پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

مراسم سوگواراي و عزاداري آقا اباعبدالله الحسين(ع) در حسينه امام خميني

حسينه امام خميني، در شبهاي اخير، شاهد حضور گسترده سوگواران و عزاداراني است كه غرق درماتم آقا اباعبدالله الحسين(ع) و ياران با وفاي او، درحضور رهبر معظم انقلاب اسلامي، حضرت آيت ا... خامنه‌اي، به نوحه سرايي و سوگواري شهيدان مظلوم كربلا مي‌پردازند و در وفا داري به ارزشها و آرمانهاي نهضت حسيني، با سيد الشهداء حضرت اباعبدالله(ع)، پيماني دوباره مي‌بندند.
حضرت آيت الله خامنه‌اي و با شركت آقاي خاتمي رئيس جمهور و آيت الله يزدي رئيس قوه قضائيه دراين مراسم معنوي و پر سوز و گداز كه ديشب نيز با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شده مداحان اهل بيت عصمت و طهارت(عليهم السلام) در سوگ شهادت سالار شهيدان حضرت امام حسين(ع) و اصحاب او، به نوحه خواني، مرثيه سرائي و ذكر مصيبت جانسوز كربلا پرداختند و گروهها و دسته هاي عزادار، با ناله‌هايي جانسوز و اندوهي بي پايان، سينه زني و عزاداري كردند.
در مراسم سوگواري حضرت اباعبدالله(ع) و شهيدان مظلوم ظهر خونين عاشورا كه تا جمعه شب، شب دوازدهم محرم، پس از نماز مغرب و عشاء در حسينيه امام خميني ادامه خواهد داشت، شخصيتهاي مذهبي نيز در تبيين ابعاد مختلف نهضت حسيني به سخراني مي‌پردازند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /