پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار جمع فرماندهان، مسؤولان و خلبانان پايگاه چهارم شكارى نيروى هوايى ارتش

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى و فرمانده كل قوا، عصر امروز در جمع فرماندهان، مسؤولان و خلبانان پايگاه چهارم شكارى نيروى هوايى ارتش جمهورى اسلامى ايران در دزفول تأكيد كردند: ارتش جمهورى اسلامى و بويژه نيروى هوايى، به معناى واقعى كلمه و برمبناى دلايل روشن، درخور ستايش و تجليل هستند.
فرمانده كل قوا، پايگاه چهارم شكارى نيروى هوايى را از مراكز مهم فداكارى و مقاومت در جنگ تحميلى خواندند و با اشاره به قدرت درك و تحليل نيروهاى مسلح فرمودند: احساس شهامت و عدم هزيمت روحى در برابر دشمن، مقاومت و فداكارى و پايبندى به ارزشهاى دينى و انقلابى از جمله واقعياتى است كه نيروهاى مسلح را قابل ستايش ساخته است.
رهبر معظم انقلاب اسلامى با اشاره به دفاع جانانه نيروى هوايى از نظام اسلامى و ايران عزيز در تمامى سالهاى پيروزى انقلاب اسلامى بويژه حماسه دفاع مقدس افزودند: مردم نيز اين نيروى فداكار، نجيب، متدين و استوار را دوست دارند و به آن احترام مى گذارند كه نيروى هوايى بايد اين مهم را قدر بشناسد.
حضرت آيت الله خامنه اى در تبيين مشكل اصلى جوامع بشرى، به انحطاط اخلاقى قشرهاى مختلف مردم در جوامع غربى، از جمله نوجوانان و جوانان اشاره كردند و افزودند: وقتى اخلاق و معنويات نباشد، همه چيز حتى پيشرفتهاى علمى مى تواند به جهنمى واقعى براى انسان تبديل شود، بنا بر اين مسأله عمده آن است كه در مقابل فرهنگى كه دستخوش سياستها و جهتگيريهاى مادى است و هر روز جهان را بيش از پيش تهديد مى كند، بايد ايستادگى كرد و با تربيت صحيح نوجوانان و جوانان يعنى ارزشمندترين ذخيره كشور، ارزشها را به طور مداوم حفظ و تقويت و ترويج نمود. رهبر معظم انقلاب اسلامى با اشاره به هدف مهم نظام اسلامى يعنى استقلال فرهنگى در برابر حاكميت فرهنگ مادى غرب، تصريح كردند: اين هدف جز با استقلال اقتصادى، و استقلال اقتصادى جز با استقلال و اقتدار كامل سياسى به دست نمى آيد و براى دستيابى به استقلال سياسى نيز وجود نيروهاى مسلح مقتدر، امرى كاملا ضرورى است. فرمانده كل قوا انتقال تجربيات، دانش، ايمان و اخلاص موجود در نيروهاى مسلح به نسل دوم نظاميان انقلاب را مهم ارزيابى كردند و خاطرنشان فرمودند: اگر نيروهاى مسلح مجهز به دانش و تجربه، متكى بر كوه تزلزل ناپذير عواطف مردمى، و پايبند به اخلاقيات و معنويات باشند، ستايش واقعى را بر مى انگيزند و نيروى هوايى و ديگر نيروهاى مسلح بايد اين ويژگيها را حفظ و تقويت كنند.
در اين مراسم سرلشكر شهبازى، رئيس ستاد مشترك ارتش جمهورى اسلامى ايران و سرتيپ بقايى فرمانده نيروى هوايى ارتش جمهورى اسلامى ايران گزارشهايى به استحضار حضرت آيت الله خامنه اى فرمانده كل قوا رساندند.
گزارشهاى دريافتى همچنين حاكيست رهبر معظم انقلاب اسلامى در سفر به دزفول در گلزار شهيدان سرافراز اين شهر نيز حضور يافتند و با قرائت فاتحه براى آن اسوه هاى ايمان و اخلاص و دلاورى، علو درجات مسألت كردند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /