پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

مراسم حضور به گلزار شهداى هويزه

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى در ادامه سفرشان به استان خوزستان عصر امروز در گلزار شهداى هويزه حضور يافتند و ياد شهيدان مظلومى را كه در دفاع از حريم پاك اين منطقه از ميهن اسلامى به فيض شهادت نائل آمدند،گرامى داشتند.
مقام معظم رهبرى با حضور بر مزار شهيدان ديماه سال 1359، با قرائت فاتحه، خاطره شكوهمند حماسه آفرينيهاى آنان را در برابر خيل عظيم دشمن متجاوز گرامى داشتند و خانواده هاى معظم آنان را كه دراين محل حضور يافته بودند، مورد ملاطفت و محبت خويش قرار دادند.
حضرت آيت الله خامنه اى سپس در جمع هزاران تن از مردم منطقه دشت آزادگان كه براى ديدار با معظم له و استماع سخنان ايشان اجتماع كرده بودند، حضور يافتند و به ابراز احساسات صميمانه و خالصانه آنان پاسخ دادند.
رهبر معظم انقلاب اسلامى در اين اجتماع، بارگاه شهداى مظلوم هويزه را وسيله اى براى توجه به قدرت لايزال الهى توصيف كردند و فرمودند: قدرت و اراده خداوند متعال بر تمامى قدرتهاى مادى مسلط است و اين يك درس بزرگ براى ملت ايران و هميشه تاريخ است كه حق هميشه بر باطل پيروز مى شود و غلبه ملت مسلمان ايران بر دشمن متجاوزى كه آمريكا و قدرتهاى شرق و غرب به حمايت از او برخاسته بودند نشانه روشنى از پيروزى حق بر باطل است.
مقام معظم رهبرى عشق و ايمان و قلبهاى استوار و متكى به پروردگار را فاتح عرصه هشت سال دفاع مقدس خواندند و فرمودند: آمريكا و قدرتهاى استكبارى باطل، و انقلاب و نظام جمهورى اسلامى ايران، حق است و ترديدى نيست كه پيروزى از آن ملت مسلمان ايران است و هيچ دشمنى در سطح جهان نمى تواند بر مردمى كه راه حق را دنبال مى كنند پيروز شود.
حضرت آيت الله خامنه اى در پايان سخنانشان آينده اى روشن و اميد بخش را نويد دادند و تصريح كردند كه به اراده پروردگار هر روز ملت ايران از روز قبل بهتر و روشن تر بوده است و حركت ايران اسلامى به سوى صلاح و فلاح، شتاب بيشترى نيز پيدا خواهد كرد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /