پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

سفر مقام معظم رهبري به استان لاله خيز خوزستان

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى در دومين روز از سفرشان به استان لاله خيز خوزستان صبح امروز در ميان استقبال شورانگيز و شكوهمند مردم مقاوم و سلحشور آبادان وارد اين شهر شدند.
مقام معظم رهبرى در حالى وارد آبادان شدندكه دهها هزار تن از اهالى اين شهرستان از اولين ساعات بامداد امروز صفهاى به هم پيوسته و فشرده اى را در مسير استقبال تشكيل داده بودند و براى ابراز احساسات خالصانه بر خواسته از عشق و ايمان خود به مقام شامخ ولايت انتظار مى كشيدند.
مردان، زنان، جوانان، دانشجويان و دانش آموزان، كسبه و بازاريان، كارمندان و كارگران و كشاورزان، شهرى و روستايى، عرب و فارس، همه در كنار هم ايستاده بودند تا در استقبال از حضرت آيةاللَّه خامنه اى وحدت و يكپارچگى و همزبانى و همدلى خود را در يك صف واحد به نمايش بگذارند.
خيابانهاى آبادان امروز به طرز زيبايى آذين بندى و چراغانى شده بود و اهالى محله هاى مختلف اين شهر با نصب دهها پلاكارد به در و ديوار شهرستان خود را براى برگزارى هر چه باشكوهتر مراسم استقبال آماده كرده بودند و در اين پلاكاردها مضامين زيبائى به چشم مى خورد كه برخى از آنها عبارتند از اى رهبر فرزانه تو شمع و ما پروانه، صلى على محمد محبوب دلها آمد، خامنه اى رحمت است نور دل امت است، فرزند زهرا آمده محبوب دلها آمده واى رهبر والا مقام بر تو درود بر تو سلام.
مردم آبادان در گراميداشت مقدم رهبر انقلاب اسلامى به شهرستان اتومبيل حامل معظم له را در طول مسير استقبال گلباران كردند، غنچه هاى لبخند را به رويش شكفتند و در شوق ديدار رهبر محبوب خود اشك بر ديده افشاندند.
حضرت آيت الله خامنه اى پس از ورود به آبادان در اجتماع بزرگ مردم اين شهر كه در ورزشگاه تختى اين شهر برگزار شده بود حضور يافتند و به ابراز احساسات پاك مردم پاسخ گفتند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /