پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پيام به مناسبت 7 روز از دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي

پيام حضرت آيت اللَّه خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى به مناسبت 7 روز از دهه مبارك فجر انقلاب اسلامى كه به عنوان روز ايمان، ايثار و شهادت نامگذارى شده است.
اين پيام توسط حجت الاسلام والمسلمين رحيميان نماينده ولى فقيه و رئيس بنياد شهيد انقلاب اسلامى در مراسمى در بهشت زهرا قرائت شد.
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله رب العالمين و صلى الله على سيد العالمين محمد و اله الطاهرين سيما بقيه الله فى الارضين روز شهيدان فرصت مغتنمى است براى ابراز شكرگزارى از جانهاى پاكى كه بدن و همه ى تعلقات جسمانى را رها كردند تا براى انسانها آزادى و رستگارى فراهم آيد و انسانهاى والايى كه غرقه در خون بر خاك افتادند تا روى زمين از ظلم و تجاوز و قساوت پاك شود. سلام ما بر آنان، بر همه ى شهيدان راه خدا كه روشنگر راه زندگى بشراند و مشعل هدايت الهى كه هديه ى پيامبران خدا براى ساكنان زمين است، فروغ و شعاع خود را از آنان گرفته است و همچنين سلام بر خانواده هايى كه گاهواره ى تربيت اين عزيزان بودند و مادران و پدرانى كه در دامانهاى پاك و مطهر خود چنين گوهرهاى تابناكى را پرورش دادند، و سپس در هنگام جوانى و بالندگى، آنها را به خيل شهادت سپردند و بر دشوارى اين اهداء شگفت آور، صبر و تحمل ورزيدند. و برترين درود بر امام عزيز راحل ما كه اين همه را به ما آموخت.
انقلاب اسلامى و نظام مقدس جمهورى اسلامى، حيات و شكوه و پايدارى و بالندگى خود را از اين فداكاريها و گذشتها دارد و اين در ميزان عدل الهى، چيزى عظيم و حقيقتى نمايان است و ثواب الهى كه از همه ى دنيا و مافيها برتر است بر آن مترتب است. البته افراد جامعه و بويژه مديران و مسؤولان آن نيز وظايفى در قبال اين عناصر گرامى دارند كه اهم آن زنده نگاهداشتن نام و ياد و راه آنهاست، و راه خدا هيچگاه از فداكاريهاى بزرگ كه از انسانهاى ارزشمند سر مى زند، بى نياز نيست.
خداوند همه ى ما را در زمره ى اين انسانها قرار دهد. والسلام على عباد الله الصالحين.
سيد على خامنه اى
18/11/75
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /