پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

مراسم قرائت قرآن مجيد

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى امروز در مراسم قرائت قرآن مجيد كه در حسينيه امام خمينى (رض) برگزار شد بر ضرورت تربيت استعدادهاى جوان و دستيابى قاريان كشور به عاليترين مدارج قرائت قرآن كريم تأكيد كردند.
مقام معظم رهبرى در مراسم امروز كه در طليعه ماه مبارك رمضان، ماه نزول قرآن برگزار شد و گروه زيادى از قاريان ممتاز كشور در آن حضور داشتند، با ابراز خرسندى از گرايش جامعه به قرآن مجيد فرمودند: بحمدالله مشاهده مى شود كه قرآن در كشور، اوج گرفته است و اين براى هر كسى كه ميل به حاكميت قرآن و گسترش معارف قرآنى دارد، مژده بزرگى است.
حضرت آيت الله خامنه اى با اشاره به بروز استعدادهاى برجسته در زمينه قرائت قرآن، لزوم ارتقاى سطح دانش و ادامه ممارست در قرائت را خاطر نشان كردند و افزودند: جوانهاى عزيز نبايد به مرحله اى كه دست يافته اند قانع شوند، بايد پيش بروند و تنها به تقليد از سبكهاى رايج و شناخته شده بسنده نكنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامى در ادامه سخنانشان از مسؤولان بخشهاى قرانى خواستند كه حد قارى كامل را تعيين و افراد حائز شرايط را به عنوان قاريان ممتاز و كامل به جامعه معرفى كنند.
پيش از سخنان مقام معظم رهبرى تعدادى از قاريان ممتاز قرآن كريم با تلاوت آيات كلام الله مجيد و انجام همخوانى و نيايش، فضاى ملكوتى مراسم را معنويتى مضاعف بخشيدند.
شركت كنندگان در مراسم، نماز مغرب و عشاء را به امامت حضرت آيت الله خامنه اى اقامه كردند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /