پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار آيت‏الله حسين مظاهرى رئيس حوزه علميه اصفهان و جمعى از مدرسين اين حوزه

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى امروز در ديدار آيت الله حاج شيخ حسين مظاهرى رئيس حوزه علميه اصفهان و جمعى از مدرسين اين حوزه با ايشان، تصريح كردند: بحمدالله حوزه علميه اصفهان به بركت خلوص، مقام علمى و فعاليتهاى گسترده آيت الله مظاهرى و لطف و رحمت پروردگار، به سمت جايگاه شايسته خود حركت مى كند.
مقام معظم رهبرى با ابراز خرسندى از روند تقويت حوزه علميه اصفهان، تربيت طلاب و فضلا را در اين روند، مهم و مؤثر خواندند و فرمودند: اين حركت متعالى ان شاءالله با گذشت زمان آثار مبارك خود را آشكار مى كند و حوزه علميه بزرگ و عظيم اصفهان به جايگاه مناسب و درخور شأن خود دست مى يابد و به مركزى اساسى براى فقاهت و علم دين تبديل مى شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامى حضور آيت الله مظاهرى را در اصفهان منشأ خيرات و بركات فراوان خواندند و فرمودند: اقبال مردم به معارف اسلامى و روح دينى تقويت شده در مردم اصفهان، واقعا اميد بخش است و نشان دهنده رحمت پروردگار به اخلاصى است كه در آيت الله مظاهرى و عزيمت ايشان به اصفهان وجود دارد.
حضرت آيت الله خامنه اى، اصفهان را شهرى با عظمت و با اهميت دانستند و با اشاره به روح عميق دينى و علقه مذهبى مردم اين منطقه افزودند: اصفهان در طول تاريخ از حوزه علميه و علماى عظيم الشأن و كم نظيرى برخوردار بوده است و ان شاءالله با استمرار روند به وجود آمده، اين شأن دينى و علمى احيا خواهد شد، كه البته آثار اين حركت اميد بخش محسوس است. حضرت آيت الله خامنه اى فعاليتهاى انجام شده براى حل مشكلات و مسائل طلاب اصفهان از جمله حل مسائل درمانى آنان را مفيد و مثبت خواندند و با اشاره به آثار مثبت تشكيل شوراى طرح و برنامه در حوزه علميه اصفهان و نيز مركز اداره مساجد بر لزوم تداوم اينگونه فعاليتها تأكيد كردند. مقام معظم رهبرى لزوم توكل به پروردگار را در هر فعاليتى خاطر نشان كردند و افزودند: مشكلات نبايد مانع به ثمر رسيدن كارهاى بزرگى بشود كه در حوزه علميه اصفهان آغاز شده است.
پيش از سخنان مقام معظم رهبرى، آيت الله مظاهرى رئيس حوزه علميه اصفهان گزارش جامعى از فعاليتها و برنامه هاى اين حوزه به استحضار رساند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /