پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار اعضاي هيأت دولت

آقاي ميرحسين موسوي رئيس هيأت وزيران صبح امروز به اتفاق اعضاي هيأت دولت و معاونين خود به حضور حضرت آيةالله خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي رسيد و با ايشان ديدار كرد.
به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي در اين ديدار، ابتدا آقاي ميرحسين موسوي رئيس هيئت وزيران رحلت والده مكرمه حضرت آيةا... خامنه اي را از سوي كليه وزراء به ايشان تسليت گفت و طي سخناني پايبندي بر اصول انقلاب اسلامي و حركت در خط اسلام ناب محمدي را جزء افتخارات دولت تحت رياست حضرت آيةالله خامنه اي خواند و گفت تمامي كسانيكه طي هشت سال گذشته در دولت خدمت كرده اند قصد و نيتشان خدمت به اسلام و ارزش هايي بوده است كه ملت سرفراز ما به خاطر آن، شهداي فراواني را تقديم كرد و زحمات زيادي را متحمل شد.
آقاي موسوي با بيان اينكه ما حيات، عزت، شرف و سربلندي خود را مرهون رهبري هاي امام بزرگوارمان مي دانيم اظهار داشت: دولت در طول 8 سال خدمت خود با مصائب و دشواري هاي فراواني مواجه شد كه هيچ كدام آنها قابل مقايسه با مصيبت ارتحال حضرت امام (قدس سره) نبود. آقاي موسوي موفقيت دولت آينده ي جمهوري اسلامي ايران به رياست حجةالاسلام والمسلمين هاشمي رفسنجاني در حل مسائل كشور و به پيش بردن انقلاب اسلامي را آرزو كرد و اظهار اميدواري نمود كه رهبري انقلاب و مردم قهرمان و بزرگ ايران از خدمت 8 ساله ي دولت راضي باشند. بر اساس همين گزارش سپس حضرت آيةالله خامنه اي رهبر كشورمان طي بياناتي با بيان اين مطلب كه تغيير سمت، اصل همكاري را تغيير نخواهد داد، فرمودند: خط خدمت، خط مستمري است و ما در هر كجا كه قرار داشته باشيم جدائي از مجموعه ي دستگاه هاي كارآمد و مغزهاي هوشمند جمهوري اسلامي براي ما متصور نيست.
ايشان با بيان اين مطلب كه 8 سال گذشته ايام پر ماجرا و از مقاطع عظيم ملت ايران بوده است فرمودند: خداوند متعال اين گونه مقدر كرده بود كه جمع ما در اين مدت يكي از مهمترين و اصلي ترين كارهاي مملكت را بر عهده داشته باشد.
حضرت آيةا... خامنه اي با اشاره به اينكه آينده را مي توان با حدس و تحليل دريافت كرد، تأكيد كردند: حدس ما نسبت به آينده آميخته با اراده ماست و ما اجازه نمي دهيم كه آينده به جهتي بر خلاف اراده ي اسلام و مسلمين حركت كند. ما هدفمان مشخص است و تصميم بر رفتن به سوي آن هدف را داريم ما بايد اين اراده را آنچنان قرار دهيم كه موجب رضاي خدا باشد.
رهبر كشورمان تداوم قاطعانه و پرقدرت خط امام و انقلاب به سوي اهداف و آرمان هاي اسلام عزيز و ملت بزرگ ايران را مورد تأكيد قرار دادند و فرمودند: ما شك نداريم كه از لحاظ تأمين كننده بودن نسبت به سرنوشت كشور و انقلاب اهميت دوراني كه در پيش داريم از آنچه كه در گذشته سپري كرده ايم كمتر نخواهد بود.
ولي امر مسلمين در پايان سخنانشان ضمن تشكر از آقاي ميرحسين موسوي و اعضاء هيأت دولت اظهار اميدواري كردند كه ارتباطات صميمانه موجود همواره بر مبناي ايمان و محبت ميان تمامي مسؤولان برقرار و مستدام باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي در پايان اين ديدار حضرت آيةا...خامنه اي به نشانه ي تقدير از تلاش هيأت وزيران به رئيس و اعضاي هيأت دولت يك جلد كلام ا... مجيد اهداء فرمودند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /