پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار مسؤولان سازمان برنامه و بودجه و مركز آمار ايران

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى امروز در ديدار مسؤولان سازمان برنامه و بودجه و مركز آمار ايران با ايشان طى سخنانى اهميت آمارگيرى را براى توسعه و سازندگى كشور مورد تأكيد قرار دادند و آحاد مردم ايران را به ارائه پاسخهاى صحيح و دقيق در جريان سرشمارى نفوس و مسكن سفارش كردند.
مقام معظم رهبرى در اين ديدار نقش اطلاعات و آمار را در انجام صحيح برنامه هاى توسعه در كشور يادآور شدند و فرمودند: دولت جمهورى اسلامى ايران براى دستيابى به اهداف خود در برنامه هاى اقتصادى، فرهنگى، اجتماعى و نيز پيشبرد صحيح كار سازندگى در كشور نيازمند آمار و اطلاعات دقيق از وضعيت مردم است و به همين سبب، آمارگيرى در ايران اسلامى، مسأله بسيار مهمى است كه به نتيجه رساندن آن مستلزم همكارى جدى مردم است.
حضرت آيت الله خامنه اى همچنين اهميت آمار و اطلاعات را براى تعيين اولويتها خاطرنشان كردند و فرمودند: اينجانب به مردم ايران توصيه مى كنم كه به سؤالات آمارگيران پاسخهاى صحيح و دقيق بدهند تا دولت با اتكاء به آن بتواند برنامه ريزى بهترى انجام دهد و اولويتها را در مسائل مختلف كشور رعايت كند.
بر پايه همين گزارش پيش از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامى، آقاى ميرزاده معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه گزارش كوتاهى را از اقدامات انجام شده جهت اجراى طرح سرشمارى نفوس و مسكن به استحضار رساند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /