پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار مردان، جوانان و نوجوانان اروميه و شهرها و روستاهاى اطراف

مصلاى شهرستان اروميه، امروز شاهد جلوه هاى بديع، شور آفرين و بسيار پرمعنا از پيوند قلبى ملت مسلمان با ولى امر مسلمين و رهبرى معظم انقلاب اسلامى بود.
به گزارش خبر نگار ما هزاران نفر از مردان، جوانان و نوجوانان اروميه و شهرها و روستاهاى اطراف كه از سحرگاهان با تشكيل صفهاى بسيار طولانى در اطراف مصلاى اين شهر، در انتظار ديدار ملبا و پناه ملت بى صبرى مى كردند، امروز در ديدار حضورى با حضرت آيت اللَّه خامنه اى صحنه هاى وصف ناپذيرى آفريدند كه جز «تجلى عشق» نمى توان بر ان نامى نهاد و جز «دلدادگى به اسلام» نمى توان با تعبير ديگرى از آن ياد كرد.
در اين مراسم كه به اشك شوق ديدار يا رو از راز ونياز با او معطر .مزين بود، مردان دلير كرد و ترك، با رهبر و مقتداى خويش از سالهاى هجوم فتنه و استقامت و پايدارى سخن گفتند و با او از فراز و نشيبهاى كار و معشيت و زندگى در دل كردند.
و جوانان و نوجوانان فهيم ديار پرافتخار آذربايجان، ساده و صميمى با مردان خود، حرفهاى ناگفته را زمزمه كردند و از صفاى ديدار يار، نشاط و طراوت بيدارى و سرافرازى را به ارمغان گرفتند.
در اين ديدار پرجذبه و شور كه ساعتها به طول انجاميد پدران سر بلند شهيدان و جانبازان و ايثار گرانى كه سند افتخار ملتند، بيعت جاودانه خود را با ولى فقيه زمان، متجلى ساختند و همراز و هم نياز با ديگر قشرهاى ملت در تداوم راه عزت و عظمت اسلام و ايران و اعلاى كلمه با رهبر معظم انقلاب اسلامى هم پيمان شدند.
خبر نگار ما در پايان گزارش خود مى افزايد امروز در مصلاى اروميه نور رستگارى ملت مسلمان و رمز عزت و سرافرازى آنان جارى بود و بى ترديد قلم و بيان از توصيف اين نور الهى ناتوان است .
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /