پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

اقامه نماز ظهر و عصر به امامت مقام معظم رهبري

جانبازان و معلولان افتخارآفرينى كه در المپيك معلولان و جانبازان آتلانتا، براى ملت مسلمان و نظام جمهورى اسلامى ايران سربلندى و افتخار آفريدند، امروز نماز ظهر و عصر را در فضايى سرشار از معنويت به امامت حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى اقامه كردند.
مقام معظم رهبرى پس از اقامه نماز در سخنانى با تجليل از اراده سترگ جانبازان كشور در مسابقات جهانى تصريح كردند: افتخارآفرينى شما مايه آبروى ملت مسلمان و نظام اسلامى شده است و لازم است از اين تلاشها به نحو شايسته اى قدردانى شود. رهبر معظم انقلاب اسلامى بارد تفكرى كه حضور در مسابقات جهانى را تشريفاتى و زائد مى داند، مسابقات جهانى را، عرصه تجلى قدرت جسمانى و بويژه قوت اراده ورزشكاران ملتها خواندند و فرمودند: ملتها در همه ميدانها نياز به اراده قوى دارند و هنگامى كه ورزشكارى در ميدان جهانى موفق و پيروز مى شود اين امر نشان دهنده سطح قوى اراده آن ملت است. حضرت آيت الله خامنه اى با اشاره به تأثير فعاليتهاى سازمان يافته در توفيق يا عدم توفيق ورزشكاران در مسابقات جهانى افزودند: پيروزى در ميدانهاى ورزشى همچنين نشان دهنده فعاليتهاى سازمان يافته اى است كه از قبل براى آماده سازى و پرورش ورزشكاران صورت گرفته و از اين ديدگاه افتخارآفرينى در ميدانهاى ورزشى، قوت سازماندهى و مديريت يك كشور را نشان مى دهد و به همه سازمانها و دستگاههاى مربوط و به طور كلى به دولت و ملت مربوط مى شود.
مقام معظم رهبرى با اشاره به ناخرسندى دشمن از افتخارآفرينى جانبازان دلاور افزودند: آمريكا خوشش نمى آمد پرچم جمهورى اسلامى بارها و بارها در اين كشور افراشته و سرود جمهورى اسلامى نواخته شود اما پيروزيهاى قاطع شما عزيزان نگذاشت او در جلوگيرى از اين مسأله، موفق شود.
مقام معظم رهبرى همچنين از همه مربيان و دست اندركاران امور ورزشى جانبازان قدردانى كردند.
در پايان اين مراسم مقام معظم رهبرى هدايايى به اعضاء تيم جانبازان و معلولان كشورمان اعطاء فرمودند و آنان را مورد تفقد قرار دادند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /