پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

مراسم برگزاري مانور عظيم ولايت در منطقه كوشك نصرت

اولين مرحله از انجام مانور عظيم "ولايت" در منطقه كوشك نصرت قم عصر امروز همزمان با سالروز آزادسازى خرمشهر طى مراسم ويژه اى كه در آن دويست هزار تن از نيروهاى عملياتى نيروى زمينى ارتش جمهورى اسلامى ايران آرايش نظامى به خود گرفته بودند، با شركت حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى و فرمانده كل قوا برگزار شد.
در آغاز اين مراسم فرمانده كل قوا ابتدا در برابر يادواره شهدا حضور يافتند و با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهداى اسلام بويژه شهداى انقلاب اسلامى و جنگ تحميلى اداى احترام كردند.
در ادامه اين مراسم حضرت آيت الله خامنه اى از يگانهاى مسلح مستقر در منطقه اى به طول شش كيلومتر سان ديدند و ادوات زرهى و جنگ افزارهاى نظامى شامل هليكوپترهاى جنگى و ترابرى هوانيروز، تانكها و نفربرها و خودروهاى نظامى را مورد بازديد قرار دادند.
مراسم سان و بازديد فرمانده كل قوا از نيروها و تجهيزات نظامى مستقر در اين منطقه با يك دستگاه خودروى رو باز انجام شد و فرماندهان عاليرتبه نيروهاى مسلح نيز معظم له را همراهى مى كردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامى آنگاه در جايگاه ويژه اى كه به همين مناسبت برپا شده است استقرار يافتند و سرتيپ دادبين فرمانده نيروى ارتش جمهورى اسلامى ايران در سخنان كوتاهى مقدم فرمانده كل قوا را به منطقه عملياتى مانور عظيم ولايت گرامى داشت و طى آن بر اعلام آمادگى نيروهاى عمل كننده براى دفاع از كيان با عظمت اسلام و انقلاب و تماميت ارضى ايران اسلامى تحت فرماندهى حضرت آيت الله خامنه اى اعلام كرد.
در اين مراسم پس از سخنان مهم فرمانده كل قوا، يگانهاى مستقر در اين منطقه و ستونهاى زرهى و خودروهاى سبك و سنگين نيروى زمينى ارتش جمهورى اسلامى ايران از مقابل كلام الله مجيد و حضرت آيت الله خامنه اى فرمانده كل قوا رژه رفتند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /