پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار حضوري هزاران‌ تن‌ از مردم‌ شهر مقدس‌ قم‌ با رهبر

هزاران‌ تن‌ از مردم‌ شهر مقدس‌ قم‌ از سحرگاه‌ امروز در برابر مصلاي‌ اين‌ شهر به‌ صف‌ ايستادند تا در ديدار حضوري‌ با رهبر و مقتدايشان‌ از سرچشمه‌ پرفيض‌ عشق‌ و ايمان‌ به‌ ولايت‌ توشه‌ برگيرند و روح‌ و روانشان‌ را صفا و طراوتي‌ تازه‌ بخشند.
امروز در ميلاد مولود كعبه‌ لحظه‌هاي‌ شكوهمندي‌ از پيوند مستحكم‌ عاطفي‌ و معنوي‌ ميان‌ امت‌ و ولايت‌ به‌ ثبت‌ رسيد و مردم‌ قم‌ چشم‌ خويش‌ را پوينده‌ راه‌ مولاي‌ متقيان‌ منور ساختند و اشك‌ شوق‌ را در وصال‌ يار به‌ دامان‌ پرمهر سيد و مولايشان‌ فروريختند و سر به‌ دستان‌ با كرامتش‌ ساييدند.
مردم‌ قم‌ براي‌ ديدار حضوري‌ با رهبر انقلاب‌ ساعتها در هواي‌ سرد به‌ انتظار ايستادند تا براي‌ يك‌ لحظه‌ ديداري‌ گرم‌ و به‌ ياد ماندني‌ با فرزند زهراي‌ اطهر(س‌) داشته‌ باشند.
پير و جوان‌ و كوچك‌ و بزرگ‌ در انتظار ديدار با ولي‌ امرشان‌ يكايك‌ لحظه‌ها را شمردند با در نوبت‌ خود بوي‌ خميني‌ را از دستان‌ پرمهر مقتداي‌ خويش‌ به‌ ناي‌ جان‌ ريزند.
چه‌ بسيار دلهاي‌ منوري‌ كه‌ با اشك‌ ديده‌، رازهاي‌ ناگفته‌ را با لباني‌ بسته‌ اما زباني‌ گويا بيان‌ كردند و آنجا كه‌ نوجواني‌ دلباخته‌، از شوق‌ ديدار با مولاي‌ خويش‌ هاي‌ هاي‌ گريست‌، عطر دل‌انگيز عشق‌ و ايمان‌ راستين‌، فضاي‌ مصلاي‌ قم‌ را فراگرفت‌.
ديدار حضوري‌ مردم‌ قم‌ با رهبر انقلاب‌ ساعتها به‌ طول‌ انجاميد و در اين‌ ميان‌ انبوهي‌ از مردم‌ كه‌ توفيق‌ ديدار نيافتند از بيرون‌ مصلاي‌ قم‌ ندا در دادند كه‌ خامنه‌اي‌ براي‌ آنها همچون‌ خميني‌ است‌ و پيوندشان‌ با او ناگسستني‌.
ديدار حضوري‌ مقام‌ معظم‌ رهبري‌ با مردم‌ صبح‌ امروز به‌ مردها اختصاص‌ داشت‌ و قرار است‌ ديدار حضوري‌ زنان‌ قم‌ با رهبر معظم‌ انقلاب‌ بعد از ظهر امروز انجام‌ شود.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /