پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار و بيعت چندين سازمان اسلامي منطقه، آسياي دور، اروپا، آفريقا و آمريکا با رهبر مسلمين جهان

جمعي از علماي پاكستان، رهبران ائتلاف احزاب هشتگانه افغانستان، گروهي از مسلمانان يمن جنوبي، امام جمعه و نيز رئيس انجمن اسلامي شهر پكن، رئيس حوزه علميه كنيا، امام جماعت در كنيا، رئيس مركز امام خميني در زيمباوه، امام جماعت مسجد قبا در مونيخ، رئيس مركز تحقيقات اجتماعي و اسلامي پاريس، امام جماعت مسجد لس آنجلس آمريكا، روحانيون ترك مقيم اروپا، هسته ي مركزي حزب الله اروپا، جمعي از علماي نيجريه، يكي از مبلغين برجسته ي مسلمان سنگاپور، گروهي از شيعيان هند و گروهي از مخالفين رژيم عراق و نيز رهبران سياسي اسلامي مبارز عراقي مستقر در سوريه عصر ديروز به طور جداگانه به حضور رهبر مسلمين جهان رسيدند و با ايشان اعلام بيعت كردند.
در اين ديدارها عبدالحليم هربرت استاد مسلمان فرانسوي و رئيس مركز تحقيقات اجتماعي اسلامي پاريس حضور ده ميليون نفر در مراسم تشييع پيكر پاك امام خميني را نشانه اي از عمق تحول و ايمان مردم نسبت به انقلاب اسلامي خواند و افزود: ما در ايران شاهد اوج استحكام ارتباط و وحدت مردم با مسؤولين بوديم و به تداوم انقلاب و راه امام خميني يقين پيدا كرده ايم.
همچنين امام جماعت مسجد لس آنجلس آمريكا حضرت آيةالله خامنه اي را تكيه گاه و اميد چهل ميليون مستضعف آمريكائي از نژادهاي مختلف خواند و بيعت مسلمانان آمريكا را با مقام معظم رهبري مسلمين اعلام كرد.
سخنگوي ائتلاف احزاب هشتگانه افغانستان نيز فقدان رهبر كبير انقلاب اسلامي را به محضر حضرت آيةالله خامنه اي تسليت گفت و ضمن تأكيد بر پيروي از فرامين و رهنمودهاي ايشان، استقرار حكومت جمهوري اسلامي در افغانستان و پيروزي اسلام بر كفر متجاوز را آرزو كرد. رهبر كشورمان در اين ديدارها مجاهدين مسلمان افغانستان را به صبر و توكل بر خدا فراخواندند و براي رسيدن به اهداف مقدس اسلامي بر لزوم وحدت و يكپارچگي در جهاد ومبارزه با دشمنان تأكيد كردند. رهبر و ولي امر مسلمين همچنين با بيان ضرورت تقويت احساس برادري در ميان ملت هاي مسلمان، مسلمانان سراسر جهان را به همفكري و همكاري نزديك توصيه كردند و فرمودند: اگر اين همفكري و همكاري به وجود آيد هيچ قدرتي در دنيا وجود ندارد كه مسلمانان را با شكست مواجه سازد. ايمان پايه ي اقتدار اسلامي است و مسلمانان بايد با عمل به احكام اسلامي قدرت خود را تضمين كنند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /