پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار خانواده‌هاي‌ معظم‌ شهدا، جانبازان‌ و آزادگان‌ و روحانيون‌ اهل‌ تسنن‌ و تشيع

حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ صبح‌ امروز پس‌ از ورود به‌ شهر گنبد در اجتماع‌ خانواده‌هاي‌ معظم‌ شهدا، جانبازان‌ و آزادگان‌ و روحانيون‌ اهل‌ تسنن‌ و تشيع‌ اين‌ شهر حضور يافتند و طي‌ سخناني‌ جانبازي‌ و شهادت‌ در راه‌ خدا و مجاهدت‌ براي‌ عزت‌ اسلام‌ را به‌ عنوان‌ يكي‌ از پديده‌هاي‌ برجسته‌ و درخشان‌ در دوران‌ پس‌ از پيروي‌ انقلاب‌ اسلامي‌ توصيف‌ كردند.
مقام‌ معظم‌ رهبري‌ صبر بر شهادت‌ و سختيهاي‌ ناشي‌ از مجاهدت‌ فرزندان‌ ملت‌ را برجسته‌ترين‌ طاعات‌ و از بزرگترين‌ حسنات‌ دانستند و فرمودند: جانبازان‌ و آزادگان‌ و خانواده‌هاي‌ آنان‌، سالهاي‌ سخت‌ و روزهاي‌ دشواري‌ را در دوران‌ دفاع‌ مقدس‌ سپري‌ كردند و در پرتو صبر و مقاومت‌ آنان‌ و خانواده‌هاي‌ معظم‌ شهدا، ملت‌ ايران‌ در دنيا عزيز و گرانقدر شد و بر همين‌ اساس‌ همه‌ مردم‌ بايد قدر اين‌ مجاهدتها را بدانند و به‌ آزادگان‌، جانبازان‌ و رزمندگان‌ احترام‌ و تكريم‌ كنند. زيرا افتخار و سربلندي‌ امروز ملت‌ ايران‌ مرهون‌ مجاهدتهاي‌ خالصانه‌ آنان‌ است‌.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ توجه‌ جوانان‌ را به‌ فراگيري‌ قرآن‌ كريم‌، آموختن‌ دين‌ و رشد اخلاق‌ اسلامي‌ سفارش‌ كردند و در پايان‌ سخنانشان‌ فرمودند: وحدت‌، يگانگي‌ و همدلي‌ مردم‌، دشمن‌ را از رخنه‌ در صفوف‌ آنان‌ نااميد مي‌كند. بنا بر اين‌ حفظ وحدت‌ يك‌ اصل‌ اساسي‌ و مهم‌ است‌ و همه‌ بايد به‌ آن‌ توجه‌ كنند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /