پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

استقبال مردم شهر گنبد كاووس‌ از معظم له

حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ در آخرين‌ روز از حضور در خطه‌ سرسبز مازندران‌، صبح‌ امروز وارد شهر گنبد كاووس‌ در شرق‌ اين‌ استان‌ شدند و مورد استقبال‌ گرم‌ و شكوهمند دهها هزار تن‌ از اهالي‌ اين‌ شهر و مناطق‌ اطراف‌ آن‌ قرار گرفتند. خيل‌ زيادي‌ از مردم‌ شهرها و روستاهاي‌ دور و نزديك‌ گنبد، از اولين‌ ساعات‌ صبح‌ امروز به‌ صورت‌ جمعي‌، خانوادگي‌ و فردي‌، سواره‌ و پياده‌، همراه‌ با دهها پلاكارد با مضاميني‌ در گرامي‌ داشت‌ مقدم‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌، به‌ سوي‌ اين‌ شهر به‌ راه‌ افتادند تا براي‌ شركت‌ در مراسم‌ خاطره‌انگيز استقبال‌ از رهبر خود، به‌ اجتماع‌ مردم‌ گنبد بپيوندند. در مدخل‌ ورودي‌ شهر، كشاورزان‌ منطقه‌، دهها تراكتور را در كنار هم‌ قرار داده‌ بودند تا نشاني‌ از همبستگي‌ و همدلي‌ خود را با انقلاب‌ و رهبري‌ عظيم‌الشأن‌ آن‌ به‌ نمايش‌ در آورده‌ باشند. شمار زيادي‌ از دامداران‌ اهل‌ سنت‌ منطقه‌، دهها راس‌ شتر، گاو و گوسفند را در مسير حركت‌ اتومبيل‌ معظم‌له‌ ذبح‌ كردند تا بر پيوند مستحكم‌ خود با ولايت‌ اسلامي‌ تأكيد دوباره‌ داشته‌ باشند. دهها هزار جوان‌ و نوجوان‌ پرشور، دوش‌ به‌ دوش‌ هم‌ آمده‌ بودند تا با ابراز احساسات‌ پاك‌ و بي‌شائبه‌ خود بگويند كه‌ به‌ اسلام‌ و انقلاب‌، هميشه‌ پايبندند و عشق‌ و محبتشان‌ به‌ رهبر عزيز، روزافزون‌ است‌. دانشجويان‌ و دانش‌آموزان‌، صف‌ به‌ صف‌ ايستاده‌ بودند تا صميمانه‌ و با صفا، رهبرشان‌ را در سفره‌ بي‌رياي‌ دلشان‌ ميهمان‌ كنند. مردان‌ و زنان‌ اهل‌ سنت‌ نيز لباس‌ نو به‌ تن‌ كرده‌ بودند تا در كنار هم‌ با ولايت‌ اسلامي‌، پيمان‌ وحدتي‌ مجدد ببندند.
امروز مردم‌ گنبد، از كوچك‌ و بزرگ‌ و فارس‌ و تركمن‌، همه‌ در مسير استقبال‌ بودند تا شادي‌ كنان‌ به‌ سيماي‌ رهبرشان‌ لبخند بزنند و هزاران‌ شاخه‌ گل‌ را با دانه‌هاي‌ نقل‌ و شاخه‌هاي‌ نبات‌ به‌ پايش‌ بريزند. آنچه‌ امروز انبوه‌ جمعيت‌ به‌ وجد آمده‌، در خيابانهاي‌ گنبد به‌ نمايش‌ گذاشت‌، درياي‌ آكنده‌ از مهر و عطوفت‌، سرشار از عشق‌ و كرامت‌ و لبريز از قدرشناسي‌ و وفاداري‌ بود و يكايك‌ مردم‌ اين‌ منطقه‌، خاطره‌ به‌ ياد ماندني‌ را از حماسه‌ استقبال‌ رهبرشان‌ به‌ يادگار خواهند داشت‌.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ در طول‌ مسير استقبال‌، از سوي‌ دهها هزار جوان‌ پرشور كه‌ در پي‌ اتومبيل‌ معظم‌له‌ مي‌دويدند، تا محل‌ مصلاي‌ گنبد، مشايعت‌ شدند.
بر پايه‌ همين‌ گزارش‌ يك‌ گردان‌ عاشورا و بسيج‌ اهل‌ سنت‌ تركمن‌، از بندر تركمن‌ تا گنبد، با پاي‌ پياده‌ جهت‌ حضور در جمع‌ استقبال‌ كنندگان‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ آمده‌ بودند و عشق‌ و ارادت‌ خود را به‌ معظم‌له‌ با شور وصف‌ ناپذيري‌ ابراز مي‌كردند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /